• My871

BIM mars 2022

Efter några dagars streck på stickan så dök mensen upp idag. Konstiga känslor efter det. Först var man ledsen och besviken men sen blev man nästan lättad. nu slapp man gå och fundera på om det tagit sig, om testen skulle öka i styrka, var det spökstreck eller riktiga streck. Det är ju först nu som man vet att det verkligen sket sig. 

det där med att gå och fundera och känna efter symtom är ju helt utmattande. Det tar sån stor del av mitt liv dagarna innan BIM. Varför ska man stressa upp sig så mycket :( 

• My871

2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )

5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet) 
    6/3 evelinagra1 ( 14e försöket 1a barnet )

7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Holy93 (4e försöket 2a barnet )
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)

• My871

Första månaden

jag tempar, men vad tror ni om denna dipp? Kan det vara ägget som fäst? 

• My871

Jag har inte riktigt koll på när min ägglossning var, men jag har börjat tempa denna månaden och enligt tempen så är jag på ÄL +10 idag.
    jag tog ett graviditetstest i morse som visade positivt(!), men sen torkade Jag mig och såg blod på pappret. mensen kom med buller och bång med massa värk:( 
    2:a månaden med kemisk graviditet Och 4 månaden sen MA i vecka 11.  Suck. Nästa cykel pausar vi för att ta nya tag efter den. Heja alla som kämpe på månad efter månad. 

ska bli riktigt skönt med en månad utan stress och planering. Bara mysa när känslan faller in :) 

Svar på tråden BIM mars 2022