• Aducia

BIM mars 2022

Hej!

Jag har hängt lite i BIM januari gruppen om jag intr minns fel, men sen hände något med min sambo som gjorde att vi la planerna för barn nr 3 på hyllan. Nu har min ägglossning valt att komma tidigt och självklart hade vi oskyddat sex, vad jag trodde var 2 veckor innan ägglossning ... lugnt tänkte jag! 

Men nu sitter jag är på ÄL+5 isch.. ömma bröst, illamående och ont i svanken.

Värst av allt är ju att illamåendet kan bero på magsjuka pga familjen haft det lördag-måndag. Enda jag funderar på är hur mitt illamående går över vid småätande och att jag har aptit. Har inte kräkts och ingen diarre. Nu sen någon timme tillbaka har jag inte illamående men ömma bröst.

Vi vill ju ha en tredje men var inte riktigt planen nu med tanke på sambon men det går framåt där så tänker att det löser sig.

Har BIM 24-25 mars!

Lycka till ni andra och grattis ni som plussat!!

• Aducia

Känner mig mer som att jag är skengravid nu ???? 
    Jag blir nästan lite galen när man känner efter haha!

Äl+6-7

Kände ju lika tidigt med mina tidigare barn men då var det faktiskt lite tydligare, eller med nr 2 var det tydligare än nu 

• Aducia
    Fyrklöverns skrev 2022-03-17 10:32:02 följande:
    Haha ja man blir ju lite tokig man känner efter! Kul att du kunde känna dina andra graviditeter så tidigt :) 
    Jag är på äl+5 och som vanligt googlar man om när ägget fäster och om någon känt detta haha! Tyckte jag hade som mensvärk imorse och tempen hade också skjutit ett större steg uppåt så då börjar man överanalysera direkt xD
    Haha förstår dig! 
    Nidblödning och molvärk ikväll har jag, så nu gick min övertygelse om att jag inte var gravid tillbaka till att det kanske blir nu då haha!

Min temp skjöt i höjden igår men rättade till sig imorse men då var den istället lägre så kan ju absolut vara implantation för då gör tempen en dipp. Har en tempdrop!

Känner du något?
  • Aducia

Nidblödning igår och även en inplantationsdipp i tempen, jag kanske testar imorgon. Vi får se, men isåfall på söndag om jah inte gör imorgon 

BF 8/10 - 2020 ? N 30/1 - 2019 ? MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Aducia
    Claudialuu skrev 2022-03-19 04:41:19 följande:

Kunde inte ignorera alla symptom längre. Dag 8 tog första testet, tyckte mig se något på testet men på tok för svagt för att finnas. Dag 9 kom strecket. Överlycklig! Ska iväg och köpa ett digitalt idag å sen självklart berätta för mannen! 

Grattis ??
    BF 8/10 - 2020 ? N 30/1 - 2019 ? MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
Svar på tråden BIM mars 2022