• Mjarå

BIM mars 2022

Hoppar in här jag med! Har bim 30/3 känns som en evighet till dess. Jag och min sambo har försökt länge så jag hoppas verkligen på ett plus denna gång!! :) 
    Grattis till er som redan har plussat :D

• Mjarå
    sassafrasmir skrev 2022-03-16 22:51:46 följande:

Mjarå: Samma här! Har också bim 30e. Hoppas vi båda plussar! (Och alla ni andra också såklart:)))
    Hur länge har ni försökt? 

Åh vad kul! Håller tummarna för oss alla här :)
    Vi har försökt länge... Aktivt kanske ett år, men kört oskyddat i två år. Jag försöker få med min sambo på en utredning men han är inte intresserad av det ännu. Tror mest han är rädd att det skulle vara något med honom i och med att jag redan har ett barn. Hur länge har ni försökt? 

• Mjarå
    sassafrasmir skrev 2022-03-17 23:05:36 följande:
    Meeh jobbigt att han inte är intresserad, själv vill man ju bara veta hur det ligger till! Men kan ändå förstå att han är rädd att vara ?den felande länken?. Vi har försökt snart ett år, fick tidigt missfall i december och ingen av oss har barn sedan tidigare. Längtar sååå mycket!! 
    Ja precis! Han ändrar sig förhoppningsvis i framtiden men jag hoppas såklart på ett plus innan dess :) 
    Åh vad tråkigt! Jag fick också ett missfall innan mitt första barn så jag vet hur det känns. Förstår din längtan, hoppas att vi båda plussar det skulle vara så kul! :)
  • Mjarå
    Leopard91 skrev 2022-03-18 11:44:47 följande:
    Jag kunde inte heller hålla mig längre.. överlycklig. 
    Stort grattis!
Svar på tråden BIM mars 2022