• vineyard

BIM mars 2022

Skrollan94 skrev 2022-03-12 08:16:37 följande:

Hoppar in här med för att det är jobbigare än vad jag minns med att vänta 14 dagar. Hsr BIM 22 mars (på min födelsedags). Slutade med ppiller i februari så första försöket med bebis nr 2. Första ungen slutade jag med ppiller i Feb 2019 men började försöka i april och det tog sig i augusti. Så 4 försök. Hade ÄL 7 mars enligt flo men tror den skedde 10 för hade ÄL flytningar då och värk i magen. Så otålig på att testa nu ???? har en stark känsla av att jag är gravid.. Men är säkert inbillning, varför skulle det få på första försöket? Ni som har barn sen tidigare, kände er kropp av andra barnet tidigare. Tänker typ att den minns hur det var att vara gravid?

Har du plussat ännu? jag har oxå bim 22 mars...
  • vineyard

Hoppar in här med för att det är jobbigare än vad jag minns med att vänta 14 dagar. Hsr BIM 22 mars (på min födelsedags). Slutade med ppiller i februari så första försöket med bebis nr 2. Första ungen slutade jag med ppiller i Feb 2019 men började försöka i april och det tog sig i augusti. Så 4 försök. Hade ÄL 7 mars enligt flo men tror den skedde 10 för hade ÄL flytningar då och värk i magen. Så otålig på att testa nu ???? har en stark känsla av att jag är gravid.. Men är säkert inbillning, varför skulle det få på första försöket? Ni som har barn sen tidigare, kände er kropp av andra barnet tidigare. Tänker typ att den minns hur det var att vara gravid?

Har du plussat? det har inte jag, har oxå bim 22 mars 
  • vineyard

Hej, har du plussat ännu? jag har oxå bim 22 mars
  • vineyard
    Emmfri90 skrev 2022-03-22 07:00:23 följande:

Äl+10 för mig idag, har haft två dagar med halsbränna, sura uppstötningar och illamående på eftermiddagen o kvällen samt högre temp.
    Idag sänktes tempen lite dock (men fortfarande ovanför linjen), tog ändå ett cb tidigt test som visade negativt, inte ens en skugga till andra streck.

Försöker säga till mig själv att de fortfarande kan va nått, att de kan ha varit för tidigt för att synas på test men är så lätt pessimistisk så lyckas ändå bli nedstämd av att de va negativt..

Hej, jag har oxå bim än... tog ett test igår som var helt negativt. ska testa idag... vill hoppas men det känns som mensen kommer idag.....
  • vineyard

Jag har bim idag. Tog ett test i går som var negativt... vågar inte hoppas....

Svar på tråden BIM mars 2022