Inlägg från: Kvinna1989 |Visa alla inlägg
  • Kvinna1989

BIM mars 2022

Jag har bim den 28/3 men denna månaden har vi bara hunnit/kunnat ha sex 1 gång och det var på dag 11 i min cykel (blir svårt ibland med en 6 månaders bebis att försöka :D ) . 

Sist jag blev gravid hade vi sex på dag 7, 12 och 17 så bara 3 gånger ocjäh ett plus så man vet ju aldrig :)

Skulle vara kul med barn tätt!

• Kvinna1989
    Loppster skrev 2022-03-19 14:47:25 följande:

Bim+13 idag. bim på måndag men tänker att jag väntar till tis eller onsdag att testa mig. Jag kännt mig Rätt säkert på att det faktiskt blev något denna månaden då jag haft väldigt mycket symtom som jag hade förra graviditeten denna veckan men idag är illamående, molvärk, ryggvärk mm borta Så nu är Jag osäker på om jag är det ändå.haha alltså denna väntan gör mig galen haha 

tempen Är fortfarande Hög med 0,5 över normal temperatur. Minns dock inte när den brukar börja sjunka inför mens.

Menar du ÄL+13? 
  • Kvinna1989
    Loppster skrev 2022-03-19 16:23:36 följande:

Haha oj ja såklart menar jag ÄL+13 haha 

Haha ja blir lätt fel ibland :) Ska du testa på måndag eller före de?
  • Kvinna1989

@lopster (citera funkar inte)

Jag har inte bim förän 28/3 så de är ett tag. Sen har vi ibte hunnit försöka riktigt denna månaden pga bebis på 6 månader:D men då jag blev gravid med henne var också en sån månad då vi inte riktigt hann pga andra saker,och då plussade jag ju . Så hopplöst är de ju inte:)

• Kvinna1989

Jag har BIM imorgon. Har inga symtom alls på varken mens eller graviditet. Så vi får se :)

• Kvinna1989
    Rebeckae skrev 2022-03-28 09:11:11 följande:
    Åh spännande, håll oss uppdaterade=)
    Mensen är här :/ men de blir ett nytt försök då :)
Svar på tråden BIM mars 2022