Erfarenhet av parklubbar Sthlm
Hej! Någon som har erfarenhet av klubbarna Blue Vision, Manhattan eller Par i hjärter och kan ge lite för- / nackdelar med respektive ställe?
Hej! Någon som har erfarenhet av klubbarna Blue Vision, Manhattan eller Par i hjärter och kan ge lite för- / nackdelar med respektive ställe?
Och såklart, finns det fler ställen ett par kan gå och där själva syftet är att hitta någon extra att bjuda in i leken?
Vi besöker par i hjärter och Blue Vision ganska frekvent.
Som nybörjare rekommenderar jag PiH i Stockholm, BV kan vara lite mer hardcore (pang på).
PiH har dessutom mer bekvämligheter som bar och dusch vilket BV saknar tyvärr.
Men det som avgör om det blir en bra kväll är i slutändan folket som är där.
En sak jag undrar nu när vi ända har människor som ni på tråden! varför är det bara fula människor som håller på med sånt här? Typ går på swingersklubb osv. Vartenda dokumentär eller inslag jag någonsin sett eller online så är det alltid groteskt fula människor! Typ äldre medelålders män med ölmage och kvinnor med gäddhäng och kortklippt hår och helt raka figurer. Det är aldrig att man ser någon snygg yngre person! Hur kommer det sig?
En sak jag undrar nu när vi ända har människor som ni på tråden! varför är det bara fula människor som håller på med sånt här? Typ går på swingersklubb osv. Vartenda dokumentär eller inslag jag någonsin sett eller online så är det alltid groteskt fula människor! Typ äldre medelålders män med ölmage och kvinnor med gäddhäng och kortklippt hår och helt raka figurer. Det är aldrig att man ser någon snygg yngre person! Hur kommer det sig?
Kan man som ensam tjej besöka tex PIH ? hur går det till ?
Du får väl lära känna något par. Eller någon intresserad man som du kan para ihop dig med. Vänta inte för länge..