Inlägg från: SoulsWillRise |Visa alla inlägg
  • SoulsWillRise

    Paranormala händelser

    Jag har aldrig trott på spöken eller övernaturliga saker, utan jag brukar tänka att det alltid finns en logisk förklaring till allt. Men dessa två händelser kan jag inte förklara. 

    Jag fick en dotter för 1 år sen, och för några veckor sen hände nåt läskigt. Jag hade lagt dottern för natten i sitt rum och gick ut ur rummet och satte mig i vardagsrummet. Det var knäpptyst inne i dotterns rum när jag plötsligt hör ett hånfullt/elakt barnskratt inifrån där, till följd av dotterns panik skrik och jag springer in och kollar om nån är där inne men det är bara dottern där, livrädd och skakar. Hon fick sova med mig efter detta :( Skrattet lät att komma från ett större barn, och det var elakt och hånfullt, och det var inte dotterns skratt.

    För nån vecka sen satt jag och maken och kollade på film sent på kvällen när vi båda hör ljud från dotterns rum. Det är barngråt och snyftningar, dock väldigt lågt, men det hörs tydliga gråt och snyftningar och vi tänker att det är dottern som vaknat och går in till henne. Hon sover :/ 

    Katten reser ragg mot ingenting, hon stirrar på en punkt i rummet och står alldeles stilla och reser ragg. Ibland blir hon rädd för något i rummet och springer i panik för att gömma sig. 

Svar på tråden Paranormala händelser