Små bröst, åsikter?
Jag har jättesmå bröst, knappt minsta bh storleken passar.. har strl A50 typ.
Jag har jättesmå bröst, knappt minsta bh storleken passar.. har strl A50 typ.
Jag gillar både små och stora bröst, jag skulle absolut tycka om dom om jag var din man
Jag skulle vara glad eftersom jag då kan köpa snygga underkläder som sällan finns i min storlek. Jag skulle kunna vara utan bh. Skulle kunna köpa när de har typ 3 för 99 kr på H&M
Skulle kunna välja snygga, tunna, flimsiga bh:ar som inte måste ha breda axelband.
Skulle kunna ha snygga klänningar med bh utan axelband....
Det finns massor med fördelar ned små bröst. De blir inte hängiga.
Var glad för dina små bröst säger jag. Jag är avundsjuk.
Små bröst är fina, jag skulle gilla dina.
Har inga problem med små bröst. Har haft flera tjejer som haft A kupa.
Jag som tjej skulle önska att jag hade pyttesmå. Själv drar jag runt på en tung, hängande F-kupa och det är bara skit med det.
Grattis, du slipper ryggproblem. Däremot så hade du fått jobba hårdare på att få mig på fall, den initiala attraktionen hade inte infunnit sig lika naturligt när du saknar den kvinnliga formen.
Jag är inte en fantast av stora bröst. Gillar det mer petita.
De som jag varit med som har haft stora bröst, har typ blivit förvånade att hag inte tycker det är skitsexigt eller fascinerande. De som har haft små har ibland skämts för att de inte har några stora bröst.
Mycket sexigare med små bröst. Framförallt när man sex tjejen i fråga i underkläder eller naken.
Det finns en stor mängd killar som gillar stora bröst.
Hitta någon som gillar hela dig, om brösten är dealbreakern så hitta någon annan.
Tycker det låter som om du har fina bröst. Own it.
Äpplen?
Finns de som har hallon.
Försök var nöjd med de du har. Träffar du en bra kille spelar storleken ingen roll. Däremot tycker de allra flesta att komplex är sjukt oattraktivt, så äg din kropp med värdighet istället.
Jag har själv små, och ingen av mina pojkvänner har någonsin klagat eller ens tyckt de varit en deal.
För killar och män som vill ha två meloner är jag helt fel typ, och det är ömsesidigt!
Skulle aldrig dejta en bröstfixerad melonkille, grymt osexigt.
Vadå två äpplen? Jag tror jag har den storleken också... Många kvinnor har mindre bröst än så och det är fullt normalt.
Vad spelar det för roll? Jag personligen tycker A- och B-kupor är 'snyggast'. :) Så jag är mer än nöjd med mina egna bröst.
Hade fullkomligt hatat att ha större än jag har. De är precis lagom.
Alla har ju olika preferenser, sjukt osmakligt att läsa hur många som rackar ner på män som skulle ha stora bröst som preferens. Jag själv älskar stora bröst, de är härliga att mysa med, samt underbart att bröstknulla och komma mellan brösten. Varför är jag en man som inte är värd att älska bara för att jag gillar det?
Alla har ju olika preferenser, sjukt osmakligt att läsa hur många som rackar ner på män som skulle ha stora bröst som preferens. Jag själv älskar stora bröst, de är härliga att mysa med, samt underbart att bröstknulla och komma mellan brösten. Varför är jag en man som inte är värd att älska bara för att jag gillar det?
Grattis, du slipper ryggproblem. Däremot så hade du fått jobba hårdare på att få mig på fall, den initiala attraktionen hade inte infunnit sig lika naturligt när du saknar den kvinnliga formen.
Tycker alla bröst är bra bröst personligen, storleken gör inte mig nått
50a i bh storlek? Låter extremt smalt?
Är du säker på att detta inte är en fredagstråd?
50a i bh storlek? Låter extremt smalt?
Är du säker på att detta inte är en fredagstråd?