Inlägg från: Anonym (Hallon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hallon)

Små bröst, åsikter?

Äpplen? 

Finns de som har hallon.

Försök var nöjd med de du har. Träffar du en bra kille spelar storleken ingen roll. Däremot tycker de allra flesta att komplex är sjukt oattraktivt, så äg din kropp med värdighet istället.

Jag har själv små, och ingen av mina pojkvänner har någonsin klagat eller ens tyckt de varit en deal.

För killar och män som vill ha två meloner är jag helt fel typ, och det är ömsesidigt!
    Skulle aldrig dejta en bröstfixerad melonkille, grymt osexigt.

• Anonym (Hallon)
    Anonym (Man) skrev 2022-02-11 10:43:30 följande:

Alla har ju olika preferenser, sjukt osmakligt att läsa hur många som rackar ner på män som skulle ha stora bröst som preferens. Jag själv älskar stora bröst, de är härliga att mysa med, samt underbart att bröstknulla och komma mellan brösten. Varför är jag en man som inte är värd att älska bara för att jag gillar det? 

Då är det väl inte svårare än att du letar efter storbystade eftersom det är viktigt för dig? 

För mig som har små blir det ju helt fel att dejta en kille som dig, du skulle inte vara nöjd med min kropp och jag skulle inte känna att min kropp dög. Helt fel match alltså. Vi blir osexiga för varandra.
  • Anonym (Hallon)
    Zouxman skrev 2022-02-11 08:57:44 följande:

Grattis, du slipper ryggproblem. Däremot så hade du fått jobba hårdare på att få mig på fall, den initiala attraktionen hade inte infunnit sig lika naturligt när du saknar den kvinnliga formen. 

Varför ens kämpa för att känna attraktion?
    Och varför ens försöka när förutsättningarna inte ens finns???

Kämpa för att få dig på fall. jösses.
    Som värsta prinsessan på ärten.

Uttalade bröstkillar kommer aldrig vara nöjd med en småbröstad tjej, skulle personligen aldrig utsätta mig för en sådan man.
  • Anonym (Hallon)
    Anonym (Man) skrev 2022-02-11 11:47:34 följande:
    Det är ju inte sant, en småbystad tjej kan ju kompensera med att suga som en gud, precis som en kille med micropenis kan kompensera med att vara grym på att slicka och används fingrar för att kompensera, ingen skillnad. 

Alla hittar inte kärlek vid första ögonkastet, och de flesta av oss har väl "kämpat" för att få både män och kvinnor på fall, det är ju en stor del av charmen med att fiska, se om man lyckas få den där tjejen som inte verkar intresserad, eller spelar svår. 
    Skulle aldrig vara ihop med en kille där mina bröst måste kompenseras med någonting för att var ok.

Tycker också det är väldigt ocharmigt att hålla på med massa spel och leka svår.

Men alla är vi olika.
Svar på tråden Små bröst, åsikter?