• Anonym (Sniffe)

    Lukter?

    Tänder du på lukter? Lukten av din kvinna? Lukten från hennes kåta kön innan du börjar slicka? Eller doften från hans kuk innan du börjar suga? Eller något annat?

  • Svar på tråden Lukter?
  • Anonym (Parfymören)

    Jag tänder på goda dofter. Ibland kan ett upphetsat kön lukta väldigt inbjudande.
    Även håret som omger det. Vissa människor luktar bättre än andra och gör en extra upphetsad. Fast bäst luktar blommor och rätt sammansatta parfymer och kryddor.

  • Anonym (Madde)

    Jag kan bli upphetsad av att känna lukten från kuken eller ollonet innan jag börjar suga. Brukar smyglukta lite innan jag börjar suga. Jag skulle också vilja känna lukten av en kvinnas kön efter att hon tränat och var upphetsad inbillar mig att den blandningen skulle vara extremt upphetsande att känna doften av. 

  • Anonym (Fredde)

    Nej, tycker lukten av kön, och människor generellt är ganska äcklig faktiskt.

  • Bgbg
    Anonym (Madde­)
    IDAG 10:54
    Du gillar detta+1
    Nyhet! Gilla foruminlägg 

    Nu kan du anonymt gilla och ogilla inlägg i forumet. Du kan bara gilla eller ogilla varje inlägg en gång.


    Jag kan bli upphetsad av att känna lukten från kuken eller ollonet innan jag börjar suga. Brukar smyglukta lite innan jag börjar suga. Jag skulle också vilja känna lukten av en kvinnas kön efter att hon tränat och var upphetsad inbillar mig att den blandningen skulle vara extremt upphetsande att känna doften av. 

    ???????????????-
    Ja samma älskar doften av en kvinnas kön mm
    Gärna när hon tränat eller varit upphetsad hela dagen ?. underbart och galet upphetsande


  • Anonym (Parfymören)
    Anonym (Madde) skrev 2022-02-12 10:54:31 följande:

    Jag kan bli upphetsad av att känna lukten från kuken eller ollonet innan jag börjar suga. Brukar smyglukta lite innan jag börjar suga. Jag skulle också vilja känna lukten av en kvinnas kön efter att hon tränat och var upphetsad inbillar mig att den blandningen skulle vara extremt upphetsande att känna doften av. 


    Efter träning är inte att rekommendera. Det luktar surt och gammal ljumsksvett. Typ gymväska....men upphetsning luktar gott.
  • Anonym (Madde)
    Anonym (Parfymören) skrev 2022-02-12 11:08:27 följande:
    Efter träning är inte att rekommendera. Det luktar surt och gammal ljumsksvett. Typ gymväska....men upphetsning luktar gott.
    Är du man eller kvinna?
  • Bgbg

    Jag älskar skön upphetsande doft, gärna efter ett träningspass eller om hon varit upphetsad hela dagen?.
    Dofter är vansinnigt eggande för min del ;)

    Mitt pm är öppet ;)

  • Anonym (Parfymören)
    Anonym (Madde) skrev 2022-02-12 11:09:15 följande:
    Är du man eller kvinna?
    Kvinna. Har sexuell erfarenhet med båda könen. Kvinnors och mäns ljumsksvett är nästan lila stark och identisk. Färsk svett kan vara okej men inte efter ett långt träningspass. Fast man gillar ju olika. Kroppsdofter är bara goda för mig om de är relativt rena och osvettiga.
  • Anonym (Madde)
    Anonym (Parfymören) skrev 2022-02-12 11:32:19 följande:
    Kvinna. Har sexuell erfarenhet med båda könen. Kvinnors och mäns ljumsksvett är nästan lila stark och identisk. Färsk svett kan vara okej men inte efter ett långt träningspass. Fast man gillar ju olika. Kroppsdofter är bara goda för mig om de är relativt rena och osvettiga.
    Förstår! Brukar lukta på mina fingrar när jag är upphetsad och har smekt mig men inbillar mig att det vore så mycket mer upphetsande att få lukta på en annan kvinnas kön särskilt om hon är lite kåt och fuktig. Har du gjort det?
Svar på tråden Lukter?