• Anonym (Sniffe)

Lukter?

Tänder du på lukter? Lukten av din kvinna? Lukten från hennes kåta kön innan du börjar slicka? Eller doften från hans kuk innan du börjar suga? Eller något annat?

• Svar på tråden Lukter?
  • Anonym (Parfymören)
    Anonym (La) skrev 2022-02-13 04:59:19 följande:

Jag älskar då hon inte tvättat sig på 3-4 dygn.  Lukten och smaken är ljuvlig. Och ljudet då hon särar på läpparna.....herregud  vilket underbart ljud 

Detta skulle nog i de flesta framkalla kräkreflexer och ditt fall nog handlar det troligen om en luktfetisch. Det finns ju en anledning varför man ska känna aversion mot vissa lukter biologiskt för att undvika bli sjuk, hamna i fara, sköta hygienrutiner för att inte gå runt och var full av bakterier osv.

Fotsvett och rövlukt är exempel på såna dofter som borde stöta bort och indikera att man ska tvätta sig. Illaluktande människor blir ju också utstötta
  • Anonym (terapeuten)
    Anonym (Älskar doften av pannkakor) skrev 2022-02-12 13:28:22 följande:

Medelsvår störning och daddyissues kanske, men jag älskar verkligen doften av när någon lagar pannkakor. Jag känner mig trygg, omhändertagen, tröstad och som om allt kommer ordna sig. Det är inte sexuellt, men kan nog vara romantiskt.

Alltid när jag var liten (och vid något tillfälle som vuxen, alldeles för vuxen för att pappa skulle behöva ta hand om mig) och jag var ledsen eller sjuk så lagade pappa pannkakor till mig.

Den doften är verkligen underbar och jag blir som 5 år igen. Lite perverst kanske eftersom jag även associerar det med pappa, men jag hade velat ha en karl som lagade pannkakor åt mig varje gång jag har PMS.

Att ta sig till ett café och äta pannkakor där är inte samma sak, eller att laga dem själv...inte samma sak. Jag vill att en snäll gubbe lagar dem till mig, serverar dem med sylt eller äpplemos och vaniljglass.

låter onekligen som du har en del daddyissues men använder dem inte på något sätt destruktivt för dig och ditt mående. finns någon sympatiskt och för dig attraktiv kille i din ålder på nära håll och som kan komma över och steka pannkakor till dig när oron uppstår? samt serverar dem med sylt eller äppelmos och vaniljglass. allt detta väcker positiva associationer och skapar trygghetskänslor inom dig. noterar även du psykologiserar och etiketterar dig med medelsvår störning. personligen tycker jag den verkar lindrig i det här avseendet. njut av dina känslor som uppstår i köket och tillsammans med en bra kille som är en fena på pannkakor. 

• Anonym (terapeuten)
    Anonym (Pervo) skrev 2022-02-13 10:49:30 följande:

Jo, förvisso, och jag är väl medveten om skillnaden på doft och lukt, där doft används om behagliga retningar av luktsinnet medan lukt används om obehagliga sådana.

Här kan det ju dock bli komplicerat, då exempelvis undertecknad finner sexuell njutning och upphetsning i unga, snygga tjejers fotsvett och det för mig därför faktiskt kan anses vara en doft medan många nog skulle säga att det snarare är en lukt, något man vill slippa förnimma.Men det blir ju än mer komplicerat just p.g.a. att det måste vara unga attraktiva tjejers fotdoft/-lukt jag går i gång på medan för mig oattraktiva tjejers fotlukt/-doft enbart är äcklig.

Därför är unga, snygga tjejers fotsvett något som för mig avger doft, inte lukt. Det samma gäller för deras armhålor, fittor och rövar.

har två underbara hemmaboende döttrar på 26 respektive 21 år. är själv 50 år. tänk om jag av misstag lät dig kliva in i vår boning? vad skulle hända mån tro. om jag mina kunskaper i psykologi till trots gjorde totalt bort mig. förstod inte jag bjudit hem en man som vore "en ulv i fårakläder"?! mannen förespeglade mig vara min intressent med egna glupska blickar på mina flickor... hemska tanke. min uppgift och mina avsikter med mina förtjusande (deras jämnåriga pojkvänner och mina vänner säger det) och giftasvuxna döttrar är skydda dem ifrån män med kink som ditt inlägg synliggör. vill definitivt inte tjejerna får en snedvriden syn på samlevnad och sex. vedervärdiga tanke. tänk om du med hjälp av ett yttre med förvillande psykologiska manövrar och ordsvada släpptes in över vår tröskel för att husera fritt... vårt hem vår trygga plats. inga ulvar ges tillträde. längre fram i tiden gör flickorna medvetna, mogna och positiva val. än så länge är jag deras beskyddande lejoninna. 
  • Anonym (MR klister)

Träffat några tjejer som blivit kåta av doften av avgaser....
    Nu kopplar även jag det till sexuella upplevelser 

• Anonym (La)

Jo så är det nog.  Min fetisch är stark lukt från slidan och anus.  Jag gillar också att lukta i smutsiga trosor.  

• Anonym (Man)

Vissa här är extrema men man ska komma ihåg att dagens samhälle förväntas vi vara väldigt rena, i förhållande till förr i tiden tålde man svett lukt och man duschade inte ens 1 gång i veckan på vissa ställen, det finns till och med forskning som tyder på att det är onyttigt att duscha varje dag.

• Killekille34
    Anonym (Madde) skrev 2022-02-12 12:35:40 följande:
    Hoppas jag får chansen! Svullna och fuktiga läppar gör mig yr bara av tanken. vill pröva alla sakerna du skrev men just nyduschad kanske är det tråkigaste eftersom det inte luktar kön då?
    Dofter från könet är uppkåtande. Minns så väl för något år sen då min flickvän bjöd hem en jobbkollega på grillkväll. Det var en tjej på 35 var hon då ungefär. Hon va lite rund hade svarta tighta leggings och en tröja.man såg hennes breda vader och fylliga lår och rumpa.min flickvän och hon tog först en promenad på kvällen ner till älven cirka 2 kilometer det var värmebölja och över 25 plus.  När dom kom tillbaka satt vi på altanen och tog en öl innan vi skulle grilla. direkt hon satte sig bredvid mig kom en stark doft av varm salt fitta. Den där råa kåtdoften som ja upplever det. Gillar när min flickvän luktar och smakar så vilket händer ibland. Men det här va riktigt gott att känna.  och det va så tydligt för varje gång hon sära lite på benen eller ställde sig upp så kom dofterna.Sen efter grillningen och några öl gick vi in och satt inne innan hon gick sen på natten. Det va så till å med min flickvän sa sen när hon gått. kände du va hon lukta mus? ja sa jag. Sen fick jag ett på skämt nyp i örat och hon skratta och sa då blev väl du kåt för hon vet ju ja gillart.. Det är upphetsande med könsdoft såvida det inte är riktigt surt eller ruttet till doften.Det ska va det rätta liksom. 
  • Anonym (Pervo)
    Anonym (Parfymören) skrev 2022-02-13 13:54:13 följande:
    Detta skulle nog i de flesta framkalla kräkreflexer och ditt fall nog handlar det troligen om en luktfetisch. Det finns ju en anledning varför man ska känna aversion mot vissa lukter biologiskt för att undvika bli sjuk, hamna i fara, sköta hygienrutiner för att inte gå runt och var full av bakterier osv.

Fotsvett och rövlukt är exempel på såna dofter som borde stöta bort och indikera att man ska tvätta sig. Illaluktande människor blir ju också utstötta
    Anonym (Man) skrev 2022-02-27 09:00:19 följande:

Vissa här är extrema men man ska komma ihåg att dagens samhälle förväntas vi vara väldigt rena, i förhållande till förr i tiden tålde man svett lukt och man duschade inte ens 1 gång i veckan på vissa ställen, det finns till och med forskning som tyder på att det är onyttigt att duscha varje dag.

Jag kan inte tala för andra, men vill understryka att jag visserligen tänder på unga, snygga tjejers kroppsdoft, men då inom rimliga gränser. Doften som utvecklas hos en tjej som iakttar normal hygien är fullt tillräcklig för mig, ja, gärna om hon tränat hårt eller haft skor på hela dagen - men inte att hon går otvättad i samma kläder många dagar i sträck. Det finns en gräns även för mina perversioner.

• Anonym (Pervo)
    Anonym (terapeuten) skrev 2022-02-19 02:07:46 följande:
    har två underbara hemmaboende döttrar på 26 respektive 21 år. är själv 50 år. tänk om jag av misstag lät dig kliva in i vår boning? vad skulle hända mån tro. om jag mina kunskaper i psykologi till trots gjorde totalt bort mig. förstod inte jag bjudit hem en man som vore "en ulv i fårakläder"?! mannen förespeglade mig vara min intressent med egna glupska blickar på mina flickor... hemska tanke. min uppgift och mina avsikter med mina förtjusande (deras jämnåriga pojkvänner och mina vänner säger det) och giftasvuxna döttrar är skydda dem ifrån män med kink som ditt inlägg synliggör. vill definitivt inte tjejerna får en snedvriden syn på samlevnad och sex. vedervärdiga tanke. tänk om du med hjälp av ett yttre med förvillande psykologiska manövrar och ordsvada släpptes in över vår tröskel för att husera fritt... vårt hem vår trygga plats. inga ulvar ges tillträde. längre fram i tiden gör flickorna medvetna, mogna och positiva val. än så länge är jag deras beskyddande lejoninna. 
    Fast du lät dig ju luras att släppa ulven över tröskeln, eller hur? Och det är väl klart att jag skulle betrakta dina giftasvuxna döttrar som de bytesdjur de är - och även ta för mig så snart tillfälle bjuds. Av både använda skor, strumpor och trosor och sedan även deras kroppar. Hårt. {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Lukter?