Lukter?
Tänder du på lukter? Lukten av din kvinna? Lukten från hennes kåta kön innan du börjar slicka? Eller doften från hans kuk innan du börjar suga? Eller något annat?
Tänder du på lukter? Lukten av din kvinna? Lukten från hennes kåta kön innan du börjar slicka? Eller doften från hans kuk innan du börjar suga? Eller något annat?
Jag älskar då hon inte tvättat sig på 3-4 dygn. Lukten och smaken är ljuvlig. Och ljudet då hon särar på läpparna.....herregud vilket underbart ljud
Medelsvår störning och daddyissues kanske, men jag älskar verkligen doften av när någon lagar pannkakor. Jag känner mig trygg, omhändertagen, tröstad och som om allt kommer ordna sig. Det är inte sexuellt, men kan nog vara romantiskt.
Alltid när jag var liten (och vid något tillfälle som vuxen, alldeles för vuxen för att pappa skulle behöva ta hand om mig) och jag var ledsen eller sjuk så lagade pappa pannkakor till mig.
Den doften är verkligen underbar och jag blir som 5 år igen. Lite perverst kanske eftersom jag även associerar det med pappa, men jag hade velat ha en karl som lagade pannkakor åt mig varje gång jag har PMS.
Att ta sig till ett café och äta pannkakor där är inte samma sak, eller att laga dem själv...inte samma sak. Jag vill att en snäll gubbe lagar dem till mig, serverar dem med sylt eller äpplemos och vaniljglass.
Jo, förvisso, och jag är väl medveten om skillnaden på doft och lukt, där doft används om behagliga retningar av luktsinnet medan lukt används om obehagliga sådana.
Här kan det ju dock bli komplicerat, då exempelvis undertecknad finner sexuell njutning och upphetsning i unga, snygga tjejers fotsvett och det för mig därför faktiskt kan anses vara en doft medan många nog skulle säga att det snarare är en lukt, något man vill slippa förnimma.Men det blir ju än mer komplicerat just p.g.a. att det måste vara unga attraktiva tjejers fotdoft/-lukt jag går i gång på medan för mig oattraktiva tjejers fotlukt/-doft enbart är äcklig.
Därför är unga, snygga tjejers fotsvett något som för mig avger doft, inte lukt. Det samma gäller för deras armhålor, fittor och rövar.
Träffat några tjejer som blivit kåta av doften av avgaser....
Nu kopplar även jag det till sexuella upplevelser
Jo så är det nog. Min fetisch är stark lukt från slidan och anus. Jag gillar också att lukta i smutsiga trosor.
Tänder massor på hennes könsdoft, inte på orent anus.
Vissa här är extrema men man ska komma ihåg att dagens samhälle förväntas vi vara väldigt rena, i förhållande till förr i tiden tålde man svett lukt och man duschade inte ens 1 gång i veckan på vissa ställen, det finns till och med forskning som tyder på att det är onyttigt att duscha varje dag.
Vissa här är extrema men man ska komma ihåg att dagens samhälle förväntas vi vara väldigt rena, i förhållande till förr i tiden tålde man svett lukt och man duschade inte ens 1 gång i veckan på vissa ställen, det finns till och med forskning som tyder på att det är onyttigt att duscha varje dag.