• SaraaE

Tidigt missfall

Hej! Jag är ju som jag är och vill alltid ha svar på allt .

25/1 hade jag ÄL, några dagar senare kände jag en ?konstig? känsla i höger livmoder. Känslan/molande värken höll i sig flera dagar. 4/2 började brösten värka, visst jag brukar ha lite ont i brösten innan mens men det här var liksom värre. Ont i bröstvårtorna, ont vid armhålan mot brösten. Ont i ?tjejmagen? , illamående, ingen matlust och kräktes. detta höll på några dagar. tänker direkt att yes! Nu är jag gravid. Hade BIM 4/2 ingen mens kom. Jag tog tidiga test, vanliga test. Varje dag men allt negatvit. 7/2 fick jag ett hugg i nedre delen av magen. Kände mig lite konstig efter det. Kinderna blossade upp bland annat. 8/2 på morgonen mådde jag skit, världens huvudvärk, tänkte att nu håller jag på att bli riktigt sjuk. Låg och vilade, somnade en stund och sen kände jag att det blev blött i trosan. Gick på toa då rann det ut blod, sen när jag torkade mig kom det några levrade blodklumpar. sedan har jag blött kraftigt ett par dagar och har idag 12/2 lite brunaktiga flygningar. Så vad tror ni? Är allt detta bara inbillad grav/missfall eller är det så att jag kan ha varit gravid? Någon som upplevt liknande?

• Svar på tråden Tidigt missfall
Svar på tråden Tidigt missfall