Kan någon se om man tittar på deras Facebook?
Fått för mig personer som kollar på ens Facebook kommer upp som vänförslag. Tänker personen förstår man är inne och tittar om man dyker upp som förslag och vi inte har gemensamma vänner?
Fått för mig personer som kollar på ens Facebook kommer upp som vänförslag. Tänker personen förstår man är inne och tittar om man dyker upp som förslag och vi inte har gemensamma vänner?
Nej, de kan inte se att du kollat.
Nej, de kan inte se att du kollat.
Det är vanligt att få vänners vänner som vänförslag.
Nej, det kan dom inte.
Har ni gemensamma vänner är det så klart inget problem. Då kan du dyka upp under "personer du kanske känner" ändå.
Självklart känner FB av sökningar du gör på FB och det kan påverka att det andra personen plötsligt ser dig.
Kanske kan hjälpa lite till, dessa klipp finns över allt, om dom har någon sanning eller inte får man avgöra själv.
Kanske kan hjälpa lite till, dessa klipp finns över allt, om dom har någon sanning eller inte får man avgöra själv.