Inlägg från: Anonym (Sandra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sandra)

Tinder trots förhållande.

Anonym (Ida) skrev 2022-02-15 16:56:16 följande:

Han erkände nu att han skaffa Tinder för att han ville ligga med nån annan. Han sa att han inte kriga för det men att dörren var öppen och kom rätt tillfälle skulle han förmodligen ta det tillfället att vara med nån annan. Han sa också att det berodde på mig. Alltså hur jag varit. att jag inte bekräftat han i sängen , att det är skönt eller att han är bra på det han gör. Och gnällt att han är dålig. Det stämmer dock inte. Har aldrig sagt att han är dålig men har aldrig heller bekräftat han i sängen. Men han har inte bekräftat mig så mycket heller, men går inte iväg och är otrogen för det.. 

Han försöker trycka ner dig, och manipulera dig till att känna skuld när han uttrycker sig sådär. Givetvis är detta bara ett patetiskt försök till att slippa ta ansvar över sina egna handlingar. Klassiskt exempel på att rättfärdiga sitt eget usla och tvivelaktiga beteende. Känns även som en jävla efterkonstruktion ärligt talat. Han har ändrat sin story flera gånger nu.

Du har rätt. Man går inte iväg och är otrogen för det. Utan då pratar man med sin partner om det, och försöker lösa det. Går det inte att lösa så gör man slut, inte springer bakom ryggen på den andre. 

Svar på tråden Tinder trots förhållande.