• MariePongo

Tjat om krig

Min sambo och flera släktingar har på senaste tiden tjatat ihjäl mig om detta stundande kriget mellan Ryssland och ungern. Och jag tycker det är jobbigt att lyssna på jag gick med i diskussionen häromdagen och sa att jag känner mest oro för om detta ska påverka mina paket tex så kanske de stoppas från usa? Och det vore förödande för mig som köper så mycket på nätet. Någon som känner igen sig? Varför måste folk hela tiden dra ner en med massa problem!!!!! Om nu Ungern och Rumänien vill kriga så får de väl stå för dem? om det inte påverkar oss indirekt så varför måste man hålla på att tjata om det?

• Svar på tråden Tjat om krig
  • Anonym (M)

I ditt fall verkar det som att det behövs en hel del tjat för att du ska hållas uppdaterad. Var exakt har du hört att Ungern eller Rumänien skulle vara i krig snart?

• Gameofthrones

Menar du Ukraina, Ryssland och US? 

• Jemp

Det är nog många som både är oroliga och intresserade och därför vill diskutera det. Mår du dåligt av diskussionen så säg till eller gå därifrån. 

Att däremot tycka att största problemet är ens paket är ju rätt egoistiskt och verklighetsfrånvänt så klart att det leder till diskussion.

• Anonym (w)

Varför tror du inte det påverkar oss indirekt?

• Anonym (Dagens i-landsproblem)

Så worst case scenario har vi tredje världskriget framför oss, och du är bekymrad över att dina paket inte ska komma fram i tid. Snyft.

Svar på tråden Tjat om krig