Hur viktigt är utseendet för dig?
För mig är det väldigt viktigt. Jag kan inte bli intresserad av någon om personen inte har ett utseende som tilltalar mig. Det går inte. Bryr mig inte om det är ytligt eller inte, det är bara så det är. Kan inte tända på en person som har ett utseende jag inte uppskattar.
Utsidan ger insidan en chans. Så är det verkligen för mig. Utseendet är det som fångar mitt intresse. Det är det som lockar mig och gör att jag blir intresserad. Om personen då inte har en bra personlighet blir det ju givetvis inget förhållande men jag kan inte ens bli intresserad eller få upp ögonen för personen om inte utseendet finns där.
Ett vackert/snyggt utseende i kombination med en tilltalande personlighet, någorlunda lika värderingar och livsmål, är det som får mig att stanna kvar och vilja vara tillsammans. Saknas något av detta så går det inte.
Skulle heller aldrig kunna ligga med någon jag inte tycker ser bra ut. Vet att många gör det på grund av att de är desperata eller berusade men jag skulle ändå inte kunna göra det. Då onanerar jag hellre.