• Anonym (?!)

Mystisk

Om en man beskriver sig själv som mystisk? Vad innebär det då?

• Svar på tråden Mystisk
  • Anonym (Frida)

Om han själv beskriver sig som mystisk (utan någon vidare förklaring om att det är ett skämt el. dyl.) så innebär det för min del att han inte är intressant! 

• Anonym (?!)
    Anonym (Frida) skrev 2022-02-14 22:36:32 följande:

Om han själv beskriver sig som mystisk (utan någon vidare förklaring om att det är ett skämt el. dyl.) så innebär det för min del att han inte är intressant! 

Han har sagt att det kommer ta tid för oss att lära känna varandra bättre för att han är mystisk.
  • Fiona M
    Anonym (?!) skrev 2022-02-14 22:49:06 följande:
    Han har sagt att det kommer ta tid för oss att lära känna varandra bättre för att han är mystisk.
    Hahaha!
  • Anonym (Frida)
    Han verkar väldigt knepig! Jag hade inte lagt någon större tid på honom. Visst, vill han ta en promenad på stan på onsdag typ, så hade jag kunnat gå, mest av nyfikenhet, men inte hoppats på något.
  • Fjäril kär
    Han är inte mystisk. Det är bara ett annat ord för svår och knepig. Han har förmodligen en del svårigheter med sig själv (vilket ju kan vara svårt att vara ärlig med) och då väljer han att beskriva sig själv som mystisk. 
  • Anonym (?!)
    Fjäril kär skrev 2022-02-15 07:23:28 följande:
    Han är inte mystisk. Det är bara ett annat ord för svår och knepig. Han har förmodligen en del svårigheter med sig själv (vilket ju kan vara svårt att vara ärlig med) och då väljer han att beskriva sig själv som mystisk. 
    Vilka svårigheter med sig själv? Exempelvis.
  • Fiona M
    Anonym (?!) skrev 2022-02-15 09:06:17 följande:
    Kommunikation, tänker jag spontant.
    Antingen har han dålig självkännedom eller så kan han inte förmedla tankar och resonemang så andra förstår, och så blir det ?mystisk?, för det låter ju bättre än knepig.
  • Anonym (Lisbet)

Det betyder att han vill knulla runt utan commitment och det ska hållas hemligt samt han vill runka på CAM och skicka få nakenbilder anonymt. Så är det alltid. Högst troligen har han sambo fru eller flickvän. Så är det alltid när de skriver så.

• Anonym (?!)
    Anonym (Lisbet) skrev 2022-02-15 10:13:53 följande:

Det betyder att han vill knulla runt utan commitment och det ska hållas hemligt samt han vill runka på CAM och skicka få nakenbilder anonymt. Så är det alltid. Högst troligen har han sambo fru eller flickvän. Så är det alltid när de skriver så.

Nja, du kan ju inte säga att det du beskrivit gäller alla. Vi pratar inget sex heller.
  • Anonym (Optimistisk Realist)

Han har förmodligen hört/läst att kvinnor gillar män som är lite mystiska. Men jo, mystisk eller inte ligger ju i betraktarens öga. Han missade lite poängen där. Drömmer

• Fjäril kär
    Anonym (?!) skrev 2022-02-15 09:06:17 följande:
    Min första tanke är ju att han möjligen har nån form av problematik eller diagnos och kanske inte vill berätta/erkänna det och istället väljer att anse sig som mystisk eftersom han då förmodligen inte funkar som du förväntar dig. Jag skulle se hans prat om att vara mystisk som en röd varningsflagga. 
Svar på tråden Mystisk