• Dal man

Nylonstrumpor

Är det fler än jag som är galen i nylonstrumpor och "Rena" kvinnofötter,gärna i kombination o kanske ett par klackar till det,är nog nylon/fotfetischist och har alltid gillat det så långt jag kan minnas,min partner är inte lika förtjust tyvärr men hon använder det nästan alltid då vi har sex för hon vet att jag gillar det,vore mysigt om hon använde det till vardags ibland också då jag tycker det är kvinnligt o inte bara upphetsande,vad tycker ni killar o tjejer,kan tjejer/kvinnor bli kåta av att bära nylonstrumpor/ stay-Ups ?

• Svar på tråden Nylonstrumpor
  • Anonym (Irina)

Nej tyvärr. Det känns väldigt förlegat. om man inte är född på typ 50-talet.

• Dal man
    Anonym (Irina) skrev 2022-02-15 10:15:57 följande:

Trist att du känner så,tror inte det är förlegat,vet att många tycker som mig och att många även lite yngre kvinnor faktiskt föredrar tunna nylonstrumpor särskilt i skor som högklackat skinnstövlar mm då dom e tunna o tar mindre plats i skorna ochså,samt att många känner sig lite sexiga i svarta stay-ups tex,hoppas iaf att det kommer finnas kvar länge så man kan få njuta ett tag till..
  • Anonym (kille 29)

Måste hålla med om att nylonstrumpor till kjol och klänning är jättesnyggt. Särskilt med högklackat till. Använder dessa själv ibland till kjol. Jätteskönt och jättesnyggt.

• Anonym (Wow)
    Anonym (Irina) skrev 2022-02-15 10:15:57 följande:

Ojojoj. Det är du som är den förlegade här.
    Strumpbyxor av olika typer är sjukt hett mej tjejer fattar inte vad och hur de ska använda för bli riktigt bra
  • Anonym (Visst)

Mmm visst är det. Med rödmålade naglar. Gillar helt naket bäst, men härligt o känna o ta av.

• Dal man

Har du missat att väldigt många fortfarande använder det dagligen,och att många män uppskattar er på våren tex när många börjar använda dom o går i kjolar o klänningar o nylonstrumpor,väldigt många män som kollar just på kvinnors vackra ben o då även sexiga nylonstrumpor som e så underbart.gärna ett par högklackade skor också.

• Dal man

Inget fel med att män klär sig i "kläder för kvinnor"men för min del är det när kvinnor som har vackra former/ben bär det som jag uppskattar det som mest,.

Svar på tråden Nylonstrumpor