Ex som sms:ar fina saker
Hej , jag behöver verkligen råd och hjälp med följande. Jag gjorde slut med mitt ex för snart ett år sedan men kan inte släppa han i tanken el hjärtat .Jag har dejtat några men inte blivit något alls av det. (Inga pussar/kramar el mer intimt)
Det gör så ont i mig att han så lätt kunde gå vidare med en annan drygt 3 veckor efter jag bröt upp. Till saken är att vi messar fram o tillbaka. Han skriver så fina saker till mig tex att jag har en stor plats i hans hjärta och att jag är så fin och mysig. Han gillar vissa av mina mess med ett hjärta ( iPhone) jag skrev ett långt brev till honom innan 2021 slut och verkligen sa vad jag kände o tyckte om honom och att jag ångrar att jag gjorde slut. Ingen reaktion från hans sida på två veckor . Då la jag ner och tänkte att han är väll med sin tjej o bestämt det. Men nu i början på Feb så har messen kommit från han och att han vill hjälpa mig med div saker. Efter mycket skrivande frågade jag om vi kunde ses , han avböjde bara.... jag orkar inte detta fram och tillbaka , vad ska jag göra ?