Gjort slut fast ni är kära och älskar varandra
Hej!
Jag och min kille gjorde slut för en vecka sedan. Vi båda älskar varandra och är kära. Vi sågs i ungefär ett år och aldrig har jag kommit någon så nära. Vi båda var varandras första kärlek. Anledningen att vi gjorde slut var mest för att han inte är redo, han behöver hitta sig själv och förstå sig själv. Han kan inte ge mig den kärlek jag ger till honom vilket är förståeligt om man inte mår bra i sig själv.
Det har hänt väldigt mycket under året vi varit tillsammans, första halvåret kände jag mig extremt borta, det var då jag började en utredning och fick reda på att jag är bipolär. Då fanns han alltid där och stötta mig när jag mådde som värst. Jag förstår nu att vi båda måste hitta oss själva, förstå sig på oss själva och älska oss själva innan man kan gå in i ett förhållande.
Jag har bara så svårt att acceptera läget just nu, jag älskar honom så mycket och jag saknar honom. Jag vill inte ens tänka tanken av att han ska träffa någon ny, jag har så mycket kärlek att ge honom och det känns helt omöjligt att jag ska komma över honom. Jag vill ju att det ska bli vi i slutändan. Vet inte vad jag vill ha hjälp med, kanske era tips för hur man kommer över någon och om ni har varit i liknande situationer. Hittade ni tillbaka till varandra eller skiljdes ni åt?