• Anonym (Älskar det)

Gillar du analsex?

Är du som jag och älskar analsex, eller tycker du inte alls om det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar du analsex?
  • Jonnynilsson

Asså frågan om analsex har varit upp ganska många gånger. Det finns en sökfunktion för forumet. Använd den.

Men när jag ändå har svarat så kan jag meddela att jag inte är så speciellt förtjust i analsex. Har vi det så är det frugan som är drivande.

• Anonym (Ano)

Det är som att skita baklänges vill jag minnas.

• Anonym (Assman)

Rätt överreklamerat kan jag tycka ... ok, lite trängre och lite mer "förbjudet" men fitta är ju klart mer att föredra.
    Knulla mellan brösten går klart före röven.

• Anonym (Assman)

Rätt överreklamerat kan jag tycka ... ok, lite trängre och lite mer "förbjudet" men fitta är ju klart mer att föredra.
    Knulla mellan brösten går klart före röven.

• Anonym (Fialotta)

Om jag är jätte kåt då kan det vara skönt 

• Freddie K
    Anonym (Fialotta) skrev 2022-02-26 10:53:44 följande:

Om jag är jätte kåt då kan det vara skönt 

Mm, man kan ju inte bara köra på utan man får bygga upp till det med tunga och fingrar och en massa smek! .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Självklart)

Att som kille bli penetrerad eller masserad där bak är ju bland det absolut härligaste som finns. Rent fysiskt är det nog väldigt få killar som inte gillar det.

Så ja, jag kan i vart fall inte få nog av det. Ger en väldigt omtumlande och stark känsla som knappt går att motstå. Orgasmen ska vi inte ens tala om. Efteråt är jag oftast heeelt slut men det är helt klart värt det.

• Freddie K
    Anonym (Självklart) skrev 2022-02-26 15:12:58 följande:

Att som kille bli penetrerad eller masserad där bak är ju bland det absolut härligaste som finns. Rent fysiskt är det nog väldigt få killar som inte gillar det.

Så ja, jag kan i vart fall inte få nog av det. Ger en väldigt omtumlande och stark känsla som knappt går att motstå. Orgasmen ska vi inte ens tala om. Efteråt är jag oftast heeelt slut men det är helt klart värt det.

Mm, visst är det. Jag tror att de flesta killar faktiskt gillar det, men skäms över det. Vad tror du?
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
Svar på tråden Gillar du analsex?