• Anonym (Tjej)

Hur känner killar kring sin egen sperma?

Har en fantasi som jag funderar på att lägga fram till han jag umgås med men vet inte om jag vågar då jag inte vill göra bort mig om det är något helt tabu jag funderar på.

Skulle vilja att en kille kommer över mina bröst och sedan slickar upp det. Men hur onaturligt är detta? Någon som varit med om det? Hur vågade ni lägga fram det och hur reagerade han?

• Svar på tråden Hur känner killar kring sin egen sperma?
  • Anonym (Ska var kinky)

Personligen tycker jag om att göra det, men det är speciellt. Vet att jag fick smak på det efter att en tjej sög av mig, istället för att svälja allt så lät hon lite vara kvar i munnen när vi kysstes, sen blev det som det blev. Men åandra sidan tänder jag oerhört på att det blir kladdigt. Brukar även lägga min sats på både fitta och röv och slicka upp det. Men det förutsätter att tjejen är lika kinky. 

• Anonym (Clean up)
    Anonym (Tjej) skrev 2022-02-20 11:56:42 följande:
    Hur känner killar kring sin egen sperma?

Har en fantasi som jag funderar på att lägga fram till han jag umgås med men vet inte om jag vågar då jag inte vill göra bort mig om det är något helt tabu jag funderar på.

Skulle vilja att en kille kommer över mina bröst och sedan slickar upp det. Men hur onaturligt är detta? Någon som varit med om det? Hur vågade ni lägga fram det och hur reagerade han?

Inte speciellt ovanligt och kallas "clean up" när han slickar sin egen eller andras sperma på kvinnans kropp eller när det rinner ur fittan. 
    Jag har introducerat det till min kk på så vis att jag spar lite i munnen och vi kysser varandra. Han gillar det. Han vill f.ö knulla mig direkt när någon annan sprutat i mig så han är inte rädd för sperma som sådan. 
  • Rti

Visst så är det lite porrigt och upphetsande att spruta på någon tjej tex över brösten eller i ansiktet men om det funkat med tex sterilisera sig och man inte hade sprutat så hade jag gjort det.
    lite fräschare att börja om om man kommit i fittan och även utanför och slippa allt ?kladd? efteråt.

• Anonym (GM)

Jag slickade nästan alltid mitt ex efter att jag kom i henne, hon fick orgasm väldigt snabbt av det, men inte så jag slickade i mig min egen sperma, lite kanske :)

• Anonym (Likeit)

Gillar min egen spermie,  inte så att jag smakar på den om jag onanerar, men tillsammans med min kvinna,  när jag är riktigt  kåt......då är det smaskigt att "städa upp " mellan hennes ben....eller kyssa henne djupt, efter hon har tagit satsen i sin mun...

• Ashpool

Tänker att det beror på lite vad ni har utforskat innan och så? Jag har blivit ombedd att göra samma och tände på det pga jag gillar att bli utmanad med kinkiga grejer som jag själv inte tänkt på men som hon går igång på. Men eftersom din fråga är formulerad med viss tvekan (eller är det jag som läser in den?) så är det svårt att svara rakt av. Om ni har relationen att ni pratar öppet om det, bara kör. Annars, låt honom komma och sen tar du kommando och bestämmer att han ska. :) .. Nej, jag vet inte. Svårt, men det är klart att han ska ställa upp på det, tycker jag! Otroligt enkel sak att bjussa på även om det inte är hans kopp te.

• Anonym (Mm...)

Min fru älskar då jag slickar efter jag tömt pungen i hennes fitta. Inget konstigt med det. Men jag tror inte män talar om sådana saker.  

• Anonym (Tjej)

Tack så mycket för alla svar, får se var det landar :)

• Anonym (???)
    Rti skrev 2022-02-20 15:23:14 följande:

Visst så är det lite porrigt och upphetsande att spruta på någon tjej tex över brösten eller i ansiktet men om det funkat med tex sterilisera sig och man inte hade sprutat så hade jag gjort det.
    lite fräschare att börja om om man kommit i fittan och även utanför och slippa allt ?kladd? efteråt.

Vad menar du att du hade gjort om du inte sprutat? För övrigt så sprutar man även om man är steriliserad, satsen blir bara något mindre.

Men till frågan. Man måste ju kunna ta upp sådana här saker och fråga sin partner, absolut. Men jag skulle ALDRIG få för mig att slicka i mig vare sig min egen eller någon annans sperma, fy fan.
Svar på tråden Hur känner killar kring sin egen sperma?