• Anonym (Tjej)

Hur känner killar kring sin egen sperma?

Har en fantasi som jag funderar på att lägga fram till han jag umgås med men vet inte om jag vågar då jag inte vill göra bort mig om det är något helt tabu jag funderar på.

Skulle vilja att en kille kommer över mina bröst och sedan slickar upp det. Men hur onaturligt är detta? Någon som varit med om det? Hur vågade ni lägga fram det och hur reagerade han?

• Svar på tråden Hur känner killar kring sin egen sperma?
  • Pantieboy

Min flickvän har fått mig till att älska sperma, både mitt egna och andras 

• PorterPelle

Om man kan tänka sig att spruta en kvinna i munnen och be henne svälja när hon suger finns väl ingen anledning att själv ta hand om satsen?
    Sperma är inga konstigheter. Jag slickar gärna upp om jag sprutat t.ex. på brösten om kvinnan ber mig. Har jag sprutat i fittan kan jag fortsätta med att slicka henne till orgasm utan att tveka. Kysser även efter att kvinnorna tagit satsen i munnen. På samma sätt gillar jag när tjejer leker med sina könssafter, att de suger på fingrarna efter att de pullat sig osv eller suger kuken efter knullet när den blänker av hennes könssafter.

• Anders 386

Jag tycker sperman är lite spännande tills man fått utlösning. Då övergår den till att att bli ganska äcklig. Har väl hänt nån enstaka gång att jag slickat fitta efter utlösning, men skälet är absolut inte att smaka på min sperma. Dessutom har nog min partners syn på sperma präglat mig också. Hon betraktar den bara som ett kladd man ska torka bort och ser inget "sexigt" i den.

• Anders 386
    Anders 386 skrev 2022-02-21 15:36:48 följande:

Jag tycker sperman är lite spännande tills man fått utlösning. Då övergår den till att att bli ganska äcklig. Har väl hänt nån enstaka gång att jag slickat fitta efter utlösning, men skälet är absolut inte att smaka på min sperma. Dessutom har nog min partners syn på sperma präglat mig också. Hon betraktar den bara som ett kladd man ska torka bort och ser inget "sexigt" i den.

Forts...  men om min partner tände på det skulle det hamna i ett helt annorlunda läge. Jag skulle nog också gilla tanken på att bli lite förnedrad genom att slicka min egen sperma. Skäms
  • Danne59

Det helt naturligt. Och så härligt.
    Tänker också att det är att bekräfta varandra.
    samtidig smakar got 

• theotherone
    Anders 386 skrev 2022-02-21 15:36:48 följande:

Jag tycker sperman är lite spännande tills man fått utlösning. Då övergår den till att att bli ganska äcklig.

Exakt så. Om jag kunde suga av mig själv så hade jag definitivt inte haft något emot att ta min egen sats i munnen. Åtminstone en del av den - jag sprutar ganska mycket så jag hade nog inte fixat att svälja allt. Men att slicka upp den i efterhand? Nej tack, då är den plötsligt inte spännande längre.
  • Anonym (M40)

Jag hade gillat om min tjej låtit mig komma över hennes bröst för att sedan säga till mig att slicka upp det! Sperma har jag smakat, min egen, och tycker det är rätt okej smak om jag säger det själv. Rått ägg. Jag hade också gillar att bli beordrad att slicka henne efter jag sprutat i henne. Hon tar mig i munnen och sväljer så varför ska inte jag göra samma sak? 

• Spy

Tror inte du gör bort sig så länge ni verkligen kan prata om sex eller så? 
    själv hade inte tänt på just att ja själv skall skicka upp de mer om du skulle vilja slicka i sig de 

• Daniel 723

Jag har inget emot att slicka tjejen efteråt, tänker inte så mycket på det. Men visst, lite busigt är det allt... 

• Anonym (sexy)

Jag hade en tjej som gärna sög en inte ville ta satsen munnen så jag blev ganska bra på att hålla tillbaka och förvarna när jag var på väg att komma.
    Vid ett tillfälle så fortsatte hon att suga trots att jag sa att jag var på väg att komma, Till min förvåning tog hon hela min sats i sin mun och kröp sedan upp och kysste mig.
    Jag svalde min satts och fortsatte att kyssa henne. 
    Inte så hemskt als.

• Rti
    Anonym (???) skrev 2022-02-21 09:40:31 följande:
    Vad menar du att du hade gjort om du inte sprutat? För övrigt så sprutar man även om man är steriliserad, satsen blir bara något mindre.

Men till frågan. Man måste ju kunna ta upp sådana här saker och fråga sin partner, absolut. Men jag skulle ALDRIG få för mig att slicka i mig vare sig min egen eller någon annans sperma, fy fan.
    Att jag hade steriliserat om man slapp spruta då vid orgasm, 
    Är fullt medveten om att man sprutar ändå fast mindre.
Svar på tråden Hur känner killar kring sin egen sperma?