• Anonym (Förtvivlad)

Han köpte en h*ra

Du läste rätt. Killen jag älskar hade sms i sin telefon som visade att han kontaktat en hora. Konfronterade honom omedelbart och han nekade såklart i början. Någon hade tagit hans telefon, påstod han. Efter en stunds diskussion sa han att ok, han måste ha skickat smsen själv, men han var full den kvällen och har absolut inget minne av det. Träffen skulle ske dagen efter han skickat dem. Han påstår att han aldrig for dit för han mindes inte ens att han skickat dem. 
    Jag vet ju inte om han gjorde det, om det han säger är sant. 
    Eftersom jag vet att han glömmer saker han sagt och saker som hänt i fyllan. Han blir ofta alldeles för full. 

Det har gått nån vecka sen det här uppdagades. Han har visat stor ånger och verkligen försökt allt för att det ska bli bra igen. 
    Jag försöker komma över det. Men ibland blir jag så förbannat ledsen och vet inte vad jag känner. 
    Kommer jag nånsin kunna lita på honom 100%? 
    Borde jag bara göra slut? 
    Om jag gör slut, kommer jag nånsin kunna lita på en man igen? 

• Svar på tråden Han köpte en h*ra
  • Anonym (Korvspad)

Klart han träffade henne, hur naiv får man vara...?

• Anonym (Med)

Jag hade aldrig kunnat lita på personen igen jag hade lämnat

• Anonym (Kvörrl)

För mig skulle det inte spela någonsin roll om han träffade henne eller ej. Snäppet värre om han träffade henne såklart, men att han överhuvudtaget kontaktat en prostituerad hade varit skäl för att göra slut. Att han ens skulle tänka dig att kunna köpa men människa hade varit skäl för stora tvivel på relationen. Att han sen dessutom ljuger för dig och kanske rentav hade sex med personen ifråga. Jag hade inte tvekat på hur jag hade gjort, hur mycket jag än älskat honom. Visar på att han inte har vettig kvinnosyn/människosyn, plus att han är helt opålitlig. När händer det nästa gång- ska du måsta kolla hans telefon för att hitta sånt här i framtiden, har det hänt förr också kanske? Hur hittar man ens en prostituerad liksom. 

• Anonym (Förtvivlad)

Jag vill men samtidigt inte lämna honom.. 
    Förhållandet är så himla bra i övrigt. 

Råd hur jag ska kunna komma över det här och fortsätta? 
    Råd hur jag ska få mod att lämna? 

• Anonym (Korvspad)
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2022-02-23 12:41:41 följande:

För att få mod att lämna kan du läsa kommentar nr 3 om och om igen tills det sjunker in vad han är för slags människa. Kan du stå rakryggad i att vara tillsammans med en kille som vill köpa en annan människas kropp för att ha sex med?? Spelar ingen roll om någon annan vet eller inte, kan du verkligen se dig själv i ögonen och säga att det är ok? För om det inte är ok så finns bara en väg: ut.
  • Anonym (M)

Du måste bedöma om han verkligen är ångerfull och om du tror att du kommer att kunna lita på honom igen. Det tycker jag är mer centralt än vad han har gjort eller inte gjort.

• Anonym (w)

En kille som tycker att köp av ett hål att knulla i är ok har en vidrig människosyn som inte går att frångå. Det är inte bara ett fyllesms/mindre misstag.

• Anonym (Uäck)

Vilken trevlig människosyn han verkar ha. Det kanske finns mer gömt i telefonen, något för dumpen?

• Anonym (Yroll)
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2022-02-23 12:20:14 följande:
    Han köpte en h*ra

Du läste rätt. Killen jag älskar hade sms i sin telefon som visade att han kontaktat en hora. Konfronterade honom omedelbart och han nekade såklart i början. Någon hade tagit hans telefon, påstod han. Efter en stunds diskussion sa han att ok, han måste ha skickat smsen själv, men han var full den kvällen och har absolut inget minne av det. Träffen skulle ske dagen efter han skickat dem. Han påstår att han aldrig for dit för han mindes inte ens att han skickat dem. 
    Eftersom jag vet att han glömmer saker han sagt och saker som hänt i fyllan. Han blir ofta alldeles för full. 

Det har gått nån vecka sen det här uppdagades. Han har visat stor ånger och verkligen försökt allt för att det ska bli bra igen. 
    Jag försöker komma över det. Men ibland blir jag så förbannat ledsen och vet inte vad jag känner. 

Tvinga honom att testa sig för HIV Syfilis och alla andra vanligare könssjukdomar. Du bör också testa dig. 

Oavsett om han träffat glädjeflickan eller ej, så bör du ta dig en funderare om detta är någon du vill ha i ditt liv. 
    Det är inte så att man köper prostituerade hur som helst. Han har säkert köpt prostituerade förut och nu försökt på fyllan igen. 

Väldigt få män har sådana tendenser att de "kommer på" att köpa en prostituerad på fyllan, oavsett hur full och kåt man är. Än mindre har nummer till sådana i sin telefon. 
  • Anonym (Gränser)
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2022-02-23 12:41:41 följande:

Du bestämmer själv vilka gränser du tycker är rimliga.
    Personligen hade jag inte litar på en person som köpt sex.

Men processen att lämna någon tar förstås tid. Har ni det så himla bra på riktigt, eller är det också något falskt?
  • Anonym (Aldrig ett alko)

Jag hade dumpat bara på basis av dessa ord i din text:

"Han blir ofta alldeles för full"

Resten spelar ingen roll ens efter det.

Min mamma försörjde en alkad karl i 30 år och fetglöm det att jag hade valt någon med de tendenserna. Att välja någon med sådana problem redan från början gör en bara fattig, utsliten och bitter. Och fattig, glöm inte fattig.

Jag personligen är hellre rik och frisk och det har jag blivit också, ihop med min välfungerande man. Som en kvinna väljer partner får hon leva.

Bättre kan du!

• Anonym (Förtvivlad)

Det är hur lätt som helst att hitta prostituerade, bara googla. Så hittar man nummer att smsa. 

• Anonym

Ingen jag hade valt som far till mina barn.

• Friger

Träffade han henne så borde det funnit sms på samma dag som dom sågs också. Typ. "Jag är på väg", "Vart är du?" osv.

• Anonym (jaha)
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2022-02-23 12:20:14 följande:
    Han köpte en h*ra

Ja vi läste rätt, men alla undrar nog varför du öht är kvar?

Om du ska vara kvar eller inte är väl ganska självförklarande, vad hade du sagt till en kompis vars kille köpte h*ror?

Vilka svar du kommer få här kommer variera men kan kortas ner till...

Alla som själv är som din kille kommer säga att du bara ska förlåta allt rakt av och helst ge din kille minst 5 avsugningar om dan så han inte ska göra om det för allt är såklart ditt fel.

Alla som själv varit i din situation kommer säga att du ska dumpa skithögen och skaffa dig en bättre kille.
  • Pinotage

Du kan inte lita på honom - punkt ! Däremot finns det så klart andra män som du kan lita på.

• Blomma5

Jag hade aldrig ens tagit i människan med en tång efteråt. Att han dessutom Skyller på fyllan och att han inte ?minns? det hela säger allt om hans omdöme och att han inte har någon som helst respekt för dig. Som att det inte var nog illa att köpa sex var på tal så gjorde han precis situationen MYCKET VÄRRE! Lycka till med det förhållandet och hoppas att du inser att sånna idioter är riktiga jäkla avskum.

Svar på tråden Han köpte en h*ra