• PelloBello

Positivt och negativt samma dag

Är på äl+9 idag, så vet att det är tidigt. 
    Men tagit test från testlagret igår som såklart va vitt som snö. 
    Tog ett nytt imorse, som till min förvåning visa ett fint rött streck (bilden ändrar färgen lite) 
    Höll mig i 5 timmar under dan å tog ett till testlagret plus ett cb ultratidigt digitalt som mäter vid 10. Båda negativa. 

Någon som varit med om samma? Fick ni plus igen sen eller var det negativt senare med? 
    Har ett av varje kvar jag tänkte ta imorgon bitti. Men vill höra erfarenheter till dess :)

• Svar på tråden Positivt och negativt samma dag
  • Ritva

Fick också ett positivt test i tisdags mitt på dagen vid äl+8 (baby plan).  Har testat mig varje morgon nu. Men inte en tillstymmelse av streck. Funderar om det kan vara så att ägget inte riktigt fick fäste. Det är la en av nackdelarna när man testar så tidigt, mycket kan hända längst med vägen. Men kommer troligen testa lika mycket nästa månad med ;)

• PelloBello
    Ritva skrev 2022-02-25 06:32:51 följande:

Fick också ett positivt test i tisdags mitt på dagen vid äl+8 (baby plan).  Har testat mig varje morgon nu. Men inte en tillstymmelse av streck. Funderar om det kan vara så att ägget inte riktigt fick fäste. Det är la en av nackdelarna när man testar så tidigt, mycket kan hända längst med vägen. Men kommer troligen testa lika mycket nästa månad med ;)

Ja jisses. Tagit flera tester i går och idag. Några helt blanka, andra spökstreck. Så ser det som helt negativt.
  • Ritva
    PelloBello skrev 2022-02-25 17:24:11 följande:
    Ja jisses. Tagit flera tester i går och idag. Några helt blanka, andra spökstreck. Så ser det som helt negativt.
    Det är så segt detta.. man vill ju bara veta vad som händer :D när har du BIM? Håller tummarna för att det bara är för tidigt för fint och tydligt plus {#emotions_dlg.flower}
  • PelloBello
    Ritva skrev 2022-02-25 18:06:52 följande:
    Det är så segt detta.. man vill ju bara veta vad som händer :D när har du BIM? Håller tummarna för att det bara är för tidigt för fint och tydligt plus {#emotions_dlg.flower}
    Är på äl+11 idag. Alltid testat positivt på äl+10 förut så hoppet är heeelt borta nu. 
  • Ritva
    Alipilian skrev 2022-02-26 08:33:16 följande:

Hur har det gått? :) 

Har inte testat något mer idag. Bestämde att nu väntar jag tills måndag/tisdag då jag egentligen har BIM :) har fortfarande ont långt ner som jag har haft vid tidigare graviditeter. Fast kan säkert lika väl bero på ankommande mens :/ 
    Vågar inte riktigt ta ett test.. nu kan jag lite klamra mig fast vid hoppet.. ;)

Har du också haft samma när du har testat? :)
  • Ritva
    PelloBello skrev 2022-02-25 18:12:01 följande:
    Är på äl+11 idag. Alltid testat positivt på äl+10 förut så hoppet är heeelt borta nu. 
    Vad tråkigt :( har fått plus på äl+9 med mina tidigare. Men hoppas lite ändå, även att jag är beredd på att mensen kommer att komma.. 
  • PelloBello
    Ritva skrev 2022-02-26 13:21:27 följande:
    Vad tråkigt :( har fått plus på äl+9 med mina tidigare. Men hoppas lite ändå, även att jag är beredd på att mensen kommer att komma.. 
    Hoppet är det sista som överger en. Haha. Jag vägrar ge upp förens jag ser blod! Fast ja, innerst inne är man realistisk. Äl+12 idag. Borde fått ett tydligt plus. 
    Men istället dessa svaga spökliknande. Suck. 

• Ritva
    PelloBello skrev 2022-02-26 21:49:39 följande:
    Hoppet är det sista som överger en. Haha. Jag vägrar ge upp förens jag ser blod! Fast ja, innerst inne är man realistisk. Äl+12 idag. Borde fått ett tydligt plus. 
    Men istället dessa svaga spökliknande. Suck. 
    Jag medger mig besegrad för denna gången. Morgonens test var allt annat än positivt. Så nu får jag helt enkelt vänta in mensen och ta nya tag :)
  • PelloBello
    Ritva skrev 2022-02-28 09:09:48 följande:
    Jag medger mig besegrad för denna gången. Morgonens test var allt annat än positivt. Så nu får jag helt enkelt vänta in mensen och ta nya tag :)
    Jag med. Men hör blir det inga nya tag. Vi försökte en sista gång nu. Nu orkar vi inte mer. Nöjer oss med de två vi har.
    Fick sent missfall i september och inte lyckats efter det. Snart den bebisens bf datum. Nåväl. Kroppen ville inte samarbeta. 

Tog också test idag. 

Svar på tråden Positivt och negativt samma dag