Inlägg från: Anonym (Mickan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mickan)

Medicinsk hemabort

Har gjort, det gick smidigt. Efter Cytotec tabletter satt jag på sängen i ca 45 minuter sedan fick jag lite som lätt förlossningvärk. Inte värre än mensvärk. 
    Satt igenom några sådana sammandragningar, sedan skulle upp o gå.. då liksom bara allt ville ut. Hade megabinda på o gick till toan och ja var som att en kraftig mens kom på en gång. Tog Naproxen innan Cytotec. Var i v 9. Fött barn tidigare. 
    Sedan eftervärkar under första dagen (ganska onda) och som en mens några dagar. Mådde bra.
    Lycka till ts. Hoppas det går smidigt trots allt. 

• Anonym (Mickan)

Det kanske inte blir så mycket mer än så. Utan det är färdigt. Vecka 6 är ju rätt tidigt kanske gör det lite mildare. Ska du återkoppla till någon barnmorska under dagen? 

• Anonym (Mickan)
    Anonym (Rädd) skrev 2022-02-25 19:10:22 följande:
    De ringde upp på eftermiddagen. Hon tyckte det lät normalt. Fick sjukt ont en 11 tiden, svettades och spydde av smärta. Kommit klumpar typ från 9-14,men nu har jag ingen smärta och som en vanlig mens .
    Ok, obehagligt att det kom sådär med smärta och kräkning. Men nu är det säkert bara som mens kvar. Hoppas det håller sig lungt för dig. 
Svar på tråden Medicinsk hemabort