40+ Gravid
Hihi ja.
hur mår du? Några symtom?
Denna månad har jag räknat bort helt, ätit smärtstillande sen i söndags då jag ramlade och bröt 2 revben så chansen är nog minimal denna månaden men nya tag nästa :)
själv då?
Hihi ja.
hur mår du? Några symtom?
Denna månad har jag räknat bort helt, ätit smärtstillande sen i söndags då jag ramlade och bröt 2 revben så chansen är nog minimal denna månaden men nya tag nästa :)
själv då?
Går mot tidigare äl än väntat denna månad och självklart är min man borta under just de dagarna. Allt hänger på om jag får positivt på äl-test idag eller imorgon, men med tanke på stegring hittills på stickorna blir det sannolikt idag och äl på söndag. Aldrig förr hoppats på att INTE få positivt äl-test, hahaha! Blir äl däremot på måndag så hinner vi =D
Jobbigt att missa en månad..
Tog gravtest imorse på BIM -1 och det visade svaaagt streck på testlagret och inget alls på RFSU. Chansade och tog ett CB digital early och det stod gravid!
Känns så overkligt!
Hej alla
Jag håller ju på och tempar och var ju supertaggad för att få min första månadskurva för att ha för nästa månad, i söndags förra helgen så bröt jag ju två revben och äter ju smärtstillande men har fortsatt tempa, frågan är ju om man helt måste utesluta kurvan eller om ändå kan använda den som grund.. någon som har erfarenhet?
Brallans (funkar inte att citera), jag tror inte att du måste utesluta temperaturerna, men du kanske inte ska lita 100 % på dem. Jag tempar också, har inte ätit starka smärtstillande under tiden, men hade covid en cykel och då blev kurvan lite knasig men NC kunde ändå bekräfta äl. Har du väldigt avvikande temperaturer?
ah ja man kanske får ta dem med en nypa salt :) ja jag fick ju bekräftad äl innan tack och lov, men är ju nyfiken på hur tempen ter sig efter.. nej jag skulle säga att jag har ganska jämn temp och inget direkt avvikande..
Godmorgon tjejer
alltså denna lycka sitter fast i ansiktet nu.
Jag är GRAVID
Nu vill man bara skrika ut sin lycka till allt och alla.
Vi låg i sängen tillsammanS och väntade på Resultatet. såg hur den räknade ner: Sen kom det
wow vilket magiskt ögonblick
wow stort Grattis :)
MariaNathalie, vad underbart! Stor grattis!! =D vilket försök var det på?
Verkar vara en riktig tur-tråd det här, hoppas det smittar av sig, haha ;)
Det blev en hejdundrande äl i söndags, ett par dagar tidigare än jag trott. Hade extremt starka symptom, tom illamående dagen efter vilket jag inte brukar ha, förmodligen pga kraftig progesteronökning, tempen rusade uppåt =D Vet inte om det är bra eller dåligt dock.
Vi fick till det två dagar innan äl, så ganska bra men hade velat tajma perfekt denna gång, men men..
Så äl+2 nu då, känner att tiden kommer gå vääääldigt långsamt denna månad
Hej tjejer! Här verkar det som att jag har en kemisk graviditet. Fick för mig igår att jag inte är gravid längre, trots att jag har en massa symtom. Så testade imorse och fick ej gravid. Har pratat med gyn som säger att jag ska invänta blödning eller ta nytt test om 3-4 veckor. Jag har aldrig varit med om detta förr. Har varit gravid 2 ggr och fött två pojkar. Men nån gång ska väl vara den första..