Inlägg från: Cinapuffen |Visa alla inlägg
  • Cinapuffen

40+ Gravid

MariaNathalie skrev 2022-03-11 13:53:09 följande:

Sofian81: Håller tummarna. Va likadant för mig denna månad när min man va borta men vi lyckades tajma in det perfekt. Hoppas på samma för er 

cinapuffen: Grattis 

Brallans skrev 2022-03-11 14:58:51 följande:
    Wihoo GRATTIS :) 

Tackar! Solig
  • Cinapuffen
    MariaNathalie skrev 2022-03-12 16:49:22 följande:

Äl+ 9 idag 
    har införskaffat ett ultra tidigt digitalt test från clearblue och tänkte testa imorgon. Super taggad och super nervös. 
    Kanske Är för tidigt. Men det fanns två i förpackningen så får testa på äl+ 12 Oxå om det inte visar imorgon. 

någon som testat med dem? 

Jag testade med sånt BIM -4 och det var negativt. Igår på BIM -1 stod det äntligen gravid. Solig
  • Cinapuffen
    Brallans skrev 2022-03-12 10:19:57 följande:

Hej alla 

Jag håller ju på och tempar och var ju supertaggad för att få min första månadskurva för att ha för nästa månad, i söndags förra helgen så bröt jag ju två revben och äter ju smärtstillande men har fortsatt tempa, frågan är ju om man helt måste utesluta kurvan eller om ändå kan använda den som grund.. någon som har erfarenhet?

Kan tyvärr inte hjälpa dig med detta då jag själv inte tempat. Men jag tänket att det kanske är bättre än inget iaf. 
  • Cinapuffen
    MariaNathalie skrev 2022-03-13 09:58:13 följande:

Godmorgon tjejer 

alltså denna lycka sitter fast i ansiktet nu. 
    Jag är GRAVID 
    Nu vill man bara skrika ut sin lycka till allt och alla. 

Vi låg i sängen tillsammanS och väntade på Resultatet. såg hur den räknade ner: Sen kom det 
    wow vilket magiskt ögonblick 

Vilken härlig känsla! Stort grattis! Solig
  • Cinapuffen

Hej tjejer! Här verkar det som att jag har en kemisk graviditet. Gråter Fick för mig igår att jag inte är gravid längre, trots att jag har en massa symtom. Så testade imorse och fick ej gravid. Har pratat med gyn som säger att jag ska invänta blödning eller ta nytt test om 3-4 veckor. Jag har aldrig varit med om detta förr. Har varit gravid 2 ggr och fött två pojkar. Men nån gång ska väl vara den första..

• Cinapuffen
    Japp, där kom det. Kände när jag hämtade sonen i skolan att jag fick lite mensvärk typ. Nu när jag var på toaletten kom det lite ljusrosa på pappret. När jag tittade ner i toan så flöt en liten röd boll ner, liten som en äppelkärna. Så det är väl bara att ta nya tag. Fortsätter hänga här med er tjejer. Hjärta
  • Cinapuffen
    Symetrical skrev 2022-03-16 13:59:14 följande:
    Beklagar, men skönt att det gick så fort i alla fall <3
    Du får rida på vågen att det är lättare att bli gravid efter mf! Flört
    Tack Hjärta Ja, jag får väl göra det, haha. Nu vet jag att jag har ägg som kan bli befruktade iaf. Får hoppas att det fastnar nästa gång. 
  • Cinapuffen
    Brallans skrev 2022-03-16 14:08:42 följande:
    Åh beklagar :( har själv aldrig varit med om det vad jag vet i alla fall men så oerhört tråkigt, hoppas det tar sig snabbt igen. 
    Nej inte jag heller. Känns så snopet lixom. Man hade börjat göra planer och så. Men nån gång ska man väl förhoppningsvis kunna sätta planerna i verket. 
  • Cinapuffen
    Brallans skrev 2022-03-16 14:30:42 följande:
    Ja jag förstår det, så oerhört sorgligt. Ja jag håller alla tummarna på ett snabbt plus som stannar kvar! 
    Tack Hjärta Hoppas på plus för dig med! {#emotions_dlg.flower}
  • Cinapuffen
    Sofian81 skrev 2022-03-16 16:03:15 följande:

Cinapuffen (går inte att citera), vad tråkigt, förstår hur det känns. Jag var med om samma i julas, plussade på julafton och hann bli riktigt glad men några dagar senare kom mensen. Du verkar ju ha lätt för att bli gravid i alla fall så det dröjer nog inte längre förrän du får ett plus som håller i sig! =D

Beklagar Hjärta Tack för de fina orden. Man får hoppas att du har rätt. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden 40+ Gravid