40+ Gravid
Sofian81: Håller tummarna. Va likadant för mig denna månad när min man va borta men vi lyckades tajma in det perfekt. Hoppas på samma för er
cinapuffen: Grattis
Tackar!

Sofian81: Håller tummarna. Va likadant för mig denna månad när min man va borta men vi lyckades tajma in det perfekt. Hoppas på samma för er
cinapuffen: Grattis
Äl+ 9 idag
har införskaffat ett ultra tidigt digitalt test från clearblue och tänkte testa imorgon. Super taggad och super nervös.
Kanske Är för tidigt. Men det fanns två i förpackningen så får testa på äl+ 12 Oxå om det inte visar imorgon.
någon som testat med dem?
Hej alla
Jag håller ju på och tempar och var ju supertaggad för att få min första månadskurva för att ha för nästa månad, i söndags förra helgen så bröt jag ju två revben och äter ju smärtstillande men har fortsatt tempa, frågan är ju om man helt måste utesluta kurvan eller om ändå kan använda den som grund.. någon som har erfarenhet?
Godmorgon tjejer
alltså denna lycka sitter fast i ansiktet nu.
Jag är GRAVID
Nu vill man bara skrika ut sin lycka till allt och alla.
Vi låg i sängen tillsammanS och väntade på Resultatet. såg hur den räknade ner: Sen kom det
wow vilket magiskt ögonblick
Hej tjejer! Här verkar det som att jag har en kemisk graviditet. Fick för mig igår att jag inte är gravid längre, trots att jag har en massa symtom. Så testade imorse och fick ej gravid. Har pratat med gyn som säger att jag ska invänta blödning eller ta nytt test om 3-4 veckor. Jag har aldrig varit med om detta förr. Har varit gravid 2 ggr och fött två pojkar. Men nån gång ska väl vara den första..
Cinapuffen (går inte att citera), vad tråkigt, förstår hur det känns. Jag var med om samma i julas, plussade på julafton och hann bli riktigt glad men några dagar senare kom mensen. Du verkar ju ha lätt för att bli gravid i alla fall så det dröjer nog inte längre förrän du får ett plus som håller i sig! =D