40+ Gravid
Hej alla
hur går det för er?
Min temp har de senaste dagarna börja sjunka så nu väntar jag på mensen som borde komma imorgon så får det bli nya tag efter det.
Hej alla
hur går det för er?
Min temp har de senaste dagarna börja sjunka så nu väntar jag på mensen som borde komma imorgon så får det bli nya tag efter det.

Vet inte om den är värre eftersom jag genomgår en kemisk graviditet som avslutas. Känns jobbigt men på ett sätt skönt att veta att kroppen fungerar. Första gången jag har mens på typ 9 år pga spiralen.

Jag har funderingar på att köpa CB fertilitetsmonitor. Men vet inte om det kanske är onödigt med tanke på att vi har samlag i stort sett dagligen. Tänker att dom är dyra och vi kan typ inte ha mer sex än vi har, haha!
Hur gör ni andra?
Ser inte så ljust ut, BIM-1
Orkar inte...
Ja det lutar nog mot att strunta i ÄL-test. Vet inte om tempa fungerar så bra för mig. Min temp brukar hoppa hit och dit. Har ofta en temp runt 38. Vet inte om det har att göra med min kroniska smärta i kroppen. 
Fick typ mens igår, tempen sjunkit mer imorse så nya tag nästa månad 
Börjar nästan inbilla mig att jag är gravid? Tempen steg ytterligare idag till en nivå som jag aldrig haft tidigare och mannen säger att jag är varm som ett element (brukar vara han som är elementet). Det krampar även i äggstockarna när jag reser mig snabbt eller sträcker ut mig och ett svagt illamående har börjat ge sig till känna. Brösten ömmar på ett annorlunda sätt och jag inbillar mig att de ser lite rundare ut. Har också fått nästäppa vilket jag typ aldrig har. Magkänslan säger gravid, men vågar knappt hoppas...
Har bim 27 mars, ska försöka hålla ut och testa 28 eller 29 mars
starkt att vänta så länge innan du testar, håller tummarna för ett plus :)
sj har jag googlat på klimakteriet (är 39 år) har aldrig haft så lite mens som denna gång, tempen ner, sen upp, sen ner igen.. typiskt att det ska strula med mens första cykeln man börjar försöka igen :(
Halloj alla,
Hur går det för er? sj går jag och väntar på ÄL som borde vara i början på denna vecka
Det slog mig igår att jag går och väntar på ÄL som att den är obligatorisk, haha! Kan ju lika gärna inte ens bli någon ÄL denna månad, om man har otur. 
God morgon allihopa!
Här började jag morgonen med en blinkande gubbe på ÄL-testet. Så tydligen blir det ägglossning snart!
Är på CD 14.
Woho! Startade morgonen med en snabbis med sambon. Och det kändes ännu bättre när jag sedan fick fast glad gubbe på ÄL-testet.
Äntligen kan man börja räkna ner till BIM känns det som. 
Hej alla
Tror denna månad är utan äl för mig, jag tempar och tempen har inte riktigt varit som tidigare månader och min app har inte satt ut äl trots att det är 5 dagar sen jag borde haft äl..vi lyckades ju bara 1 gång under tiden jag trodde jag hade äl så oddsen var ju inte helt fantastiska så får ladda om inför nästa månad helt enkelt tror jag.
Hejjar på er andra och era plus denna månad :)
Denna månad kör vi storsatsning!
Jag om min sambo har försökt få barn naturligt sen juni 2019. Sen sep 2021 har vi genomgått 4 ivf behandlingar som har resulterat i 1FET och 3 ET utan positivt resultat. På söndag hoppas vi om allt ser fint ut (och om vårt sista ägg i frysen klarar upptining) så är det planerat återföring av 5 dagars embryo. MEN jag har också naturlig ägglossning! Med tanke på att det är 5% chans att jag blir gravid naturlig väg och 15 % chans att jag lyckas med IVF så ökar ju chansen lite iaf för att plussa i maj månad ?!! 
Hur går det för alla?
BIM idag och än så länge känner jag inte av att mensen är på g. Håller hoppet uppe att vi lyckas efter nästan 3 års försök!

Det som avviker denna månaden är att jag har mkt högre temp än jag brukar ha efter äl, haft mer flytningar och molande värk i magen typ..
själv då?
Alltså jag har symptom.. mensvärk sen några dagar efter äl..yrsel..svullna vårtgårdar.. huvudvärk..
Men jag är helt övertygad om att jag är skengravid! Tänker att det är kraftig pms bara..
Förmodligen för att jag inte vågar hoppas.
När ska ni börja testa? Och isåfall vilka tester använder ni er av?

Hur går det? Nån som har spännande symptom eller testat sig? Jag testade med babyplan testa tidigt i morse men det var så negativt som det kunde bli.. borde egentligen vänta til sj bim dagen som är på fredag. Noll tålamod har jag! Tycker mina sk symptom stannat av lite också..
Pepp till er alla!
Jag valde att testa idag, mensen hade fortsatt inte kommit men det var som jag misstänkte negativt. Sorliga är att jag inte ens gråter längre när jag ser svaret, jag blir bara tom och trött på det hela.
Maddebreli och Brallans:
Hoppas innerligt och håller tummarna att ni får plussat imorgon när ni testar er! 
Förstår det, man får bryta ihop och komma igen 
Min temp har börjat slingra neråt och idag fick jag lite spottings så tror mensen kommer imorgon, ovanligt tidigt så att testa känns inte aktuellt nu såklart, håller tummarna för Maddebreli 
Vilken dag i cykeln brukar ni börja testa med gravtest Om ni har de som visar tidigt?