Anonym (Slickar men får nästan aldrig avsugning) skrev 2022-03-06 09:52:07 följande:
Jag ger bara så där och det uppskattas alltid, men att få tillbaka bara så där är väldigt sällan, det ska pratas om det för att förstå att det uppskattas och att man älskar det också, men frun behöver aldrig säga att hon älskar det och att vill bara få det så där
Men detta gäller inte bara oralsex , gäller allt i sexväg tycker jag, män ska uppvakta , förföra , smeka , ordna osv medans kvinnor inte behöver göra detta själv, kvinnor ska ha allt på ett silverfat när det gäller sex och behöver inte lägga en jävla uns av energi för att göra samma sak tillbaka till mannen , ja alla de jag varit med , till och med i flersamhet så ska mannen göra så kvinna bara behöver få sina fantasier uppfyllda medans va gör kvinnor i det åt mannen inte ett jävla skit .
Nu blev det lite från själva frågan men anser att det är relaterat till det.
Oj, det blev mycket där
. Såklart ska det vara ömsesidigt från bådas håll tycker jag. Men sen är också alla människor olika lagda. Som att vissa kvinnor vill bara ge och lika så med män. Dom som vill vara få kanske inte tänker lika stort och ger aldrig tillbaka.
Men men, det vet vi alla att vi är olika. jag vill veta mer om hur mycket det bara plötsliga kommer och vad är det som gör att de blir så?!
Kan säga att jag vill alltid överraska min fru, men hon stoppar det nästan direkt. Jag snackar om oral sex nu alltså. För jag älskar att ge, men hon gillar det tyvärr inte. Ja, jag kanske gör fel, hon kanske aldrig tyckt om det o.s.v. Men nu ville jag bara höra andras historier och erfarenhet