• Shoshi

ivf ruvardag 6 plus?

hej, behöver lite råd, gar fått tillbaka en blastocyst FET idag är de ruvardag 6 plussade svagt på en vanlig testicka men neg på CB digital dock mitt på dagen ttestade jag CB så hade hunnit dricka en del försöker få med testet vad tycker ni? behöver verkligen hjälp!! Gråter

• Svar på tråden ivf ruvardag 6 plus?
  • Tino

Lovande. Var det en blastocyst? Även om det var det är dag 6 jättetodigt. Testa igen om några dagar. Vågar mig på ett försiktigt grattis.

• Shoshi

oh tack, ja precis fick tillbaka en blastocyst (kläckandes) .. blev bara orolig då CB digital visade ej gravid.. förhoppningsvis var det för att det inte var morgon urin jag testade med ..

hoppas verkligen detta håller..

• Jag är bara jag

Syns ju faktiskt nåt. Men det motsvarar äl+11 vilket är väldigt tidigt. Vänta 3 dagar till med nästa test. Då har hcg dubblats.

• Shoshi

okej, men jag har aldrig förstått det är med äg+11 hur räknar man det? efter som jag tog ett test igår vilket visade neg och idag visades ett steck.. borde ju vara att HCg nivå stiger..
    du har rätt ska testa om någon dag igen????

• Jag är bara jag
    Shoshi skrev 2022-03-06 17:49:03 följande:
    okej, men jag har aldrig förstått det är med äg+11 hur räknar man det? efter som jag tog ett test igår vilket visade neg och idag visades ett steck.. borde ju vara att HCg nivå stiger..
    du har rätt ska testa om någon dag igen????
    Äp motsvarar äl så båda är v.2+0. Eftersom du satte in en blastis och har ruvat 6 dagar blir det 11 dagar motsvarande efter äl. Långt ifrån alla får plus då. Igår var hcg inte mätbart vilket det var idag. 
  • Shoshi

okej, då är jag med .. tack för info???? jag skulle haft mkn mens idag eller imorgon då jag har regelbunden mens så jag hoppas verkligen på den här strecket!

• Jag är bara jag
    Shoshi skrev 2022-03-06 19:18:37 följande:
    okej, då är jag med .. tack för info???? jag skulle haft mkn mens idag eller imorgon då jag har regelbunden mens så jag hoppas verkligen på den här strecket!
    Har du bara 11 dagars lutealfas? Inga extra mediciner utan ostimulerat?
  • Shoshi

detta är en frys återföring tog ägglossningspruta 21a feb
    återföring 28e februari. jag har mens varje 7e/i månaden regelbunden mens ????

• Jag är bara jag
    Shoshi skrev 2022-03-06 19:42:09 följande:
    detta är en frys återföring tog ägglossningspruta 21a feb
    återföring 28e februari. jag har mens varje 7e/i månaden regelbunden mens ????
    Om du alltid får mens den 7.e är den inte helt regelbunden. Månaderna är ju olika långa och dessutom är februari bara 28 dagar. Du borde gjort FET 5 dagar efter din äl som då borde varit den 23:e. Det är 11 dagar som sagt och brukar du ha 14 dagars lutealfas är det BIM om 3 dagar.
  • Shoshi

okeej.. haha jag är så dålig på detta det jag vet är att jag fick ägglossnings sprutan 21a feb och FEt återföring 28e .. men då stämmer din räkning så hållet tummarna tack så mucket

Svar på tråden ivf ruvardag 6 plus?