Inlägg från: Shoshi |Visa alla inlägg
  • Shoshi

ivf ruvardag 6 plus?

hej, behöver lite råd, gar fått tillbaka en blastocyst FET idag är de ruvardag 6 plussade svagt på en vanlig testicka men neg på CB digital dock mitt på dagen ttestade jag CB så hade hunnit dricka en del försöker få med testet vad tycker ni? behöver verkligen hjälp!! Gråter

• Svar på tråden ivf ruvardag 6 plus?
  • Shoshi

oh tack, ja precis fick tillbaka en blastocyst (kläckandes) .. blev bara orolig då CB digital visade ej gravid.. förhoppningsvis var det för att det inte var morgon urin jag testade med ..

hoppas verkligen detta håller..

• Shoshi

okej, men jag har aldrig förstått det är med äg+11 hur räknar man det? efter som jag tog ett test igår vilket visade neg och idag visades ett steck.. borde ju vara att HCg nivå stiger..
    du har rätt ska testa om någon dag igen????

• Shoshi

okej, då är jag med .. tack för info???? jag skulle haft mkn mens idag eller imorgon då jag har regelbunden mens så jag hoppas verkligen på den här strecket!

• Shoshi

detta är en frys återföring tog ägglossningspruta 21a feb
    återföring 28e februari. jag har mens varje 7e/i månaden regelbunden mens ????

• Shoshi

okeej.. haha jag är så dålig på detta det jag vet är att jag fick ägglossnings sprutan 21a feb och FEt återföring 28e .. men då stämmer din räkning så hållet tummarna tack så mucket

• Shoshi

jo men dem höll koll jag gjorde VUL och då tyckte dem att det såg bra ut och sammadag på kvällen skulle jag ta sprutan.
    jag har också två blasto-barn en 7åring och en 4 åring Skrattande det här blir 3e 

ska absolut meddela om det blir starkare! känner mig gravid så vi hoppas verkligen att det håller SkrattandeSkrattande

• Shoshi

jag fattar ingenting idag visade teatet negativt på
    morgonen! blir galenGråterGråter

• Shoshi

jo men jag fick postivt igår och så nu negativt bara den grejjen gör mig galen.. 
    men men får invänta mensen baraGråter
    ägglossnings sprutan tog jag 21a feb så den borde ha gått ut från kroppen då jag testade neg fredag lördag postiv igår..
    har en balsto kvar i frysen

• Shoshi

jo det är ju för tidigt! men testade med morgon urin men hade druckit ganska mycket innan jag skulle lägga mig 

• Shoshi

hopplöst.. testat negativt med clear blue idag Gråter ruvardag 9 BIM idag

• Shoshi

ohh du ger mig hopp! idag skulle jag haft min mens och brukar inte vara en dag försent ! men strecket är såå tunt nästan som ett hårstrå blir orolig för det

Svar på tråden ivf ruvardag 6 plus?