Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

ivf ruvardag 6 plus?

Syns ju faktiskt nåt. Men det motsvarar äl+11 vilket är väldigt tidigt. Vänta 3 dagar till med nästa test. Då har hcg dubblats.

• Jag är bara jag
    Shoshi skrev 2022-03-06 17:49:03 följande:
    okej, men jag har aldrig förstått det är med äg+11 hur räknar man det? efter som jag tog ett test igår vilket visade neg och idag visades ett steck.. borde ju vara att HCg nivå stiger..
    du har rätt ska testa om någon dag igen????
    Äp motsvarar äl så båda är v.2+0. Eftersom du satte in en blastis och har ruvat 6 dagar blir det 11 dagar motsvarande efter äl. Långt ifrån alla får plus då. Igår var hcg inte mätbart vilket det var idag. 
  • Jag är bara jag
    Shoshi skrev 2022-03-06 19:18:37 följande:
    okej, då är jag med .. tack för info???? jag skulle haft mkn mens idag eller imorgon då jag har regelbunden mens så jag hoppas verkligen på den här strecket!
    Har du bara 11 dagars lutealfas? Inga extra mediciner utan ostimulerat?
  • Jag är bara jag
    Shoshi skrev 2022-03-06 19:42:09 följande:
    detta är en frys återföring tog ägglossningspruta 21a feb
    återföring 28e februari. jag har mens varje 7e/i månaden regelbunden mens ????
    Om du alltid får mens den 7.e är den inte helt regelbunden. Månaderna är ju olika långa och dessutom är februari bara 28 dagar. Du borde gjort FET 5 dagar efter din äl som då borde varit den 23:e. Det är 11 dagar som sagt och brukar du ha 14 dagars lutealfas är det BIM om 3 dagar.
  • Jag är bara jag
    Shoshi skrev 2022-03-06 20:51:39 följande:
    okeej.. haha jag är så dålig på detta det jag vet är att jag fick ägglossnings sprutan 21a feb och FEt återföring 28e .. men då stämmer din räkning så hållet tummarna tack så mucket
    Man tar sprutan 2 dygn före vad som räknas som äl-dagen. Vid ostimulerat FET brukar man göra VUL för att ha koll. Jag har gjort många stimulerade FET och tagit äl-spruta, men inte haft äl utan bara insättning. Vid FET räknar man oavsett bakåt antal dagar embryot är odlat. Jag har f.ö två blastocyst-barn. Glad Håll oss uppdaterade nu om några dagar. Det ser som sagt lovande ut. Drömmer
  • Jag är bara jag
    Shoshi skrev 2022-03-06 21:45:04 följande:
    jo men dem höll koll jag gjorde VUL och då tyckte dem att det såg bra ut och sammadag på kvällen skulle jag ta sprutan.
    jag har också två blasto-barn en 7åring och en 4 åring Skrattande det här blir 3e 

ska absolut meddela om det blir starkare! känner mig gravid så vi hoppas verkligen att det håller SkrattandeSkrattande
    Mina är 5 och 3,5. Glad  
  • Jag är bara jag
    Shoshi skrev 2022-03-06 22:09:47 följande:
    gud vad roligt Glad
    Jovars, men lite väl fullt ös allt som oftast.  
  • Jag är bara jag

Så tidigt kan skillnaden i hcg vara så hårfin att det kan visa negativt bara för att man kissat för mycket eller druckit för mycket. Ge inte upp än du. Vänta 2 dagar till med nästa test.

• Jag är bara jag
    Shoshi skrev 2022-03-09 14:24:17 följande:
    ohh du ger mig hopp! idag skulle jag haft min mens och brukar inte vara en dag försent ! men strecket är såå tunt nästan som ett hårstrå blir orolig för det
    Hopp ska man ha tills mensen kommer. Eller inte kommer!
Svar på tråden ivf ruvardag 6 plus?