Bim april 2022
Hej! Jag hoppar med här. Detta blir andra försöket efter att ha fått MA i slutet av 2021. Första barnet.
Hej! Jag hoppar med här. Detta blir andra försöket efter att ha fått MA i slutet av 2021. Första barnet.
Tillägg:
1/4 Lollan1 (andra försöket efter MA, första barnet)
Skönt att man inte är ensam iallafall! Man känner sig ju så dum men tänker att det måste vara okej att känna så också!
Vaknade av mensvärk och mycket riktigt så slutade även det här försöket i mens. Jag är så trött på detta, känner mig helt slut och uttömd på ork efter varje misslyckat försök nu. Hänger kvar här då jag borde hinna med ett till bim innan månaden är slut.
BIM +1 idag och tankarna snurrar som bara den. Tog ett testa tidigt typ BIM -5 som var helt blankt. Tog ett vanligt test igår på BIM som också var helt blankt. Borde ju segt något på gårdagens test om det nu skulle ha blivit något men kan ändå inte låta bli att få upp en strimma hopp när mensen inte infunnit sig. Vet att en dag sent inte är något men brukar alltid få mensen senast på BIM, någon gång någon dag innan men enda gången jag varit sen så plussade jag på BIM+2 (var i oktober, blev MA). Tyckte jag kände av mensvärk igår, men har också haft små "flashar" av illamående (kommer hastigt och försvinner ganska snabbt igen) både igår och idag. Vet dock att illamående egentligen inte kommer förrän senare i graviditeten. Förra (och enda) gången jag varit gravid hade jag egentligen endast ont i brösten som symptom förutom utebliven mens. Ingen sån ömhet i brösten ny oavsett hur mycket jag känner efter känns som att man blir helt galen av den här processen...