Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
cykeldag 12 idag! fick positivt ägglossningstest på cd 19 förra gången. Håller tummarna att den inte blir tidigare för min sambo är bortrest tills söndag!! :)
Sambon kommer hem sent Idag! fick positivt ägglossningstest nu.. tur de inte kom tidigare i veckan haha!
Då sambon varit bortrest hela veckan!!:)
äl + 3 idag.. trodde inte jag skulle vara lika otålig till bim denna gången men tji fick jag! Tiden går lika sakta som varje gång:) jag har testat bidrottningsgelé nu i två cykler och testade bisolvon denna gång.. vet inte om jag tror på det men man testar ju allt! ;) efter bidrottningsgelen har min menscykel gått från 35 till 27 dagar lång!
Någon som vanligtvis får spottings eller rosa/brun flytning under en vanlig cykel? Jag brukar aldrig få det och vill intala mig att det kan vara en sån där nidblödning? Fortfarande bara ÄL+6 och väldigt tidigt..
Kan inte citera Elliot1 men LH finns alltid i kroppen. Det är därför du ofta kan se ett ljust andra streck på stickan när du testar. därav är det bara när båda linjerna är lika starka som testet anses vara positivt.