Inlägg från: Kanelkringla |Visa alla inlägg
  • Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • Kanelkringla
    3/4 Etaj 40år (8:e försöket 2:a gemensamma barnet)
    3/4 kanelkringla 28 år (5e försöket, första barnet) 
    5/4 Flisan1989 (3e försöket 1a barnet)

lägger till mig i listan också! kör med bidrottningsgelé denna månaden med. ägglossningen kom fyra dagar tidigare efter användningen av det så hopppas det blir samma denna månaden! :) 
  • Kanelkringla

cykeldag 12 idag! fick positivt ägglossningstest på cd 19 förra gången. Håller tummarna att den inte blir tidigare för min sambo är bortrest tills söndag!! :)

• Kanelkringla

Sambon kommer hem sent Idag! fick positivt ägglossningstest nu.. tur de inte kom tidigare i veckan haha! 

• Kanelkringla
    flisan1989 skrev 2022-03-20 19:49:42 följande:
     En sån himla tur!
    Verkligen! Hur går de för er?:)
  • Kanelkringla
    Cinapuffen skrev 2022-03-21 20:10:37 följande:
    Hej och välkommen! {#emotions_dlg.flower} Jag är oxå lite så där fundersam på december. Är själv född i januari och tycker det är toppen. Men jag tänker att om jag blir gravid så det blir bf i dec, så blir jag självklart lycklig över att få ett till barn ändå. Blir det så blir det. Glad
    Välkommen! {#emotions_dlg.flower} Jag är också fundersam till december men vill inte hoppa över en månad heller! blir det så blir jag oerhört glad och tacksam ändå. Men skulle det inte bli nåt blir jag inte jättebesviken just denna månaden!;) 
  • Kanelkringla

äl + 3 idag.. trodde inte jag skulle vara lika otålig till bim denna gången men tji fick jag! Tiden går lika sakta som varje gång:) jag har testat bidrottningsgelé nu i två cykler och testade bisolvon denna gång.. vet inte om jag tror på det men man testar ju allt! ;) efter bidrottningsgelen har min menscykel gått från 35 till 27 dagar lång!

• Kanelkringla
    Sockerbulle1 skrev 2022-03-26 07:39:29 följande:

Någon som vanligtvis får spottings eller rosa/brun flytning under en vanlig cykel? Jag brukar aldrig få det och vill intala mig att det kan vara en sån där nidblödning? Fortfarande bara ÄL+6 och väldigt tidigt..

Jag brukar få bruna flytningar 1-2 dag innan mens! det sa gyn var vanligt och inget konstigt med det! Brukar du aldrig få det och redan 6 dagar efter äl kan de mycket väl vara nidblödning! Håller tummarna :) 
  • Kanelkringla

Kan inte citera Elliot1 men LH finns alltid i kroppen. Det är därför du ofta kan se ett ljust andra streck på stickan när du testar. därav är det bara när båda linjerna är lika starka som testet anses vara positivt. 

Svar på tråden Bim april 2022