Bim april 2022
Nu har jag äntligen ägglossning efter mf, så bim för mig blir 28/3 
Nu har jag äntligen ägglossning efter mf, så bim för mig blir 28/3 
Haha, jag är född 22/12. Jag fattar faktiskt inte grejen alls med detta, är man född då så vet man ju inget annat. Ingen jag lagt någon vikt vid i mitt liv. Hade mina föräldrar brytt sig om sånt hade ju inte jag funnits idag. Jag har en son som var beräknad i februari men ändå blev decemberbarn, man kan inte planera precis allting här
i livet.
Jag är både ledsen, besviken och allt man kan känna just nu
. Jag hade verkligen trott att det tog sig i mars så känns sjukt drygt med mens nu. Jag har dessutom 2 nära som denna veckan berättat att de är gravida. Jag blev ju gravid på första försöket och tänkte yes jag har lika lätt att bli gravid fortfarande som för 12 år sen när jag blev gravid med dottern. Men nej det blev missfall i vecka 7. Väntade på ägglossning och trodde att det skulle ta sig direkt. Men det gjorde det inte och denna gången kommer jag jobba kväll när jag har ägglossning och är hemma väldigt sent och då sover mannen. Men får väl försöka få till det nån dag under äl iallafall .
Mensen kom som utlovat igår så då kör vi igen.. Någon mer som är lite less nu? Känner mig inte så ledsen eller besviken som förr utan börjar mest tröttna på nåt sätt.
1/4 Gurre94 (2e försöket, 1a barnet)
1/4 Lollan1 (andra försöket efter MA, första barnet)
1/4 MAKL (20:e försöket, 1:a barnet)
3/4 Sockerbulle1 (3:e försöker efter X, 1a barnet)
Jag har plussat, skrev in mig på denna listan då jag var helt säker på att det inte blev något i mars, fick pyttelite blodiga flytningar i måndags på bim och tisdags men peppar peppar ingen mer efter det. I onsdag smällde det till och jag känner mig superdundergravid nu.