Bim april 2022
Hoppar in här från mars tråden då mensen kom igår :/
1/4 Lollan1 (andra försöket efter MA, första barnet)
7/4 ems1991, 30 år, (7:e försöket, 1:a barnet)
13/4 llucille (2:a försöket, 3:e barnet)
Hoppar in här från mars tråden då mensen kom igår :/
1/4 Lollan1 (andra försöket efter MA, första barnet)
BIM-5 och det känns som vilken annan månad som helst. Känner tyvärr ingenting alls :/
BIM-3 och känns som vilken annan månad som helst. Tog en sticka igår och fanns då bara ett streck. Tänker att i nästa cykel ska jag testa Apiforce som jag köpt. Tänker att det skadar ju inte att testa iaf. Nästa månad blir vårt 8:e försök
Jag har fått mens idag, denna gången kom den en dag för tidigt :/ Bara att bryta ihop och göra ett nytt försök på nummer 8 då. Kan dock inte bestämma mig om jag ska börja äta bidrottninggele idag eller avvakta :/
Jag förstår verkligen inte varför det inte går. Jag tar ägglossningstest som ger utslag samma dagar i varje cykel och ändå går det inte. Jag har tom nästan slutat dricka kaffe för jag tänker att det går nog lättare om man får i sig mindre koffein. Och mitt älskade cola zero köper jag numera koffeinfritt. Men det verkar ju inte göra någon skillnad. För att inte tala om hur sjukt sugen jag är på ett glas vin, men har ju inte vågat ta något glas på flera månader ifall man är gravid. Vet verkligen inte hur man ska leva :/ Lever ni på som vanligt eller hur lever ni? <3