• ems1991

Bim april 2022

Hoppar in här från mars tråden då mensen kom igår :/

1/4 Lollan1 (andra försöket efter MA, första barnet)

1/4 MAKL (20:e försöket, 1:a barnet)
    3/4 Sockerbulle1 (3:e försöker efter X, 1a barnet)
    3/4 Etaj 40år (8:e försöket 2:a gemensamma barnet)
    3/4 kanelkringla 28 år (5e försöket, första barnet) 
    5/4 Flisan1989 (3e försöket 1a barnet)
    5/4 Helenacsjöholm (18e försöker 2a barnet) 
    5/4 Fagelfri 33 år (7e försök, 2a barnet, 1a gemensamma)
    7/4 MommyA (9:e försöket efter missfall, 3:e barnet)
    7/4 ems1991, 30 år, (7:e försöket, 1:a barnet) 
    8/4 Evelinagra1 (14e? Försöket, 1a barnet)
    9/4 Annemarit123 (6 försöket, 2 barnet)
    9/4 Rebeckae (2:a försöket, 1:a barnet)
    13/4 llucille (2:a försöket, 3:e barnet)
  • ems1991

BIM-5 och det känns som vilken annan månad som helst. Känner tyvärr ingenting alls :/

• ems1991

BIM-3 och känns som vilken annan månad som helst. Tog en sticka igår och fanns då bara ett streck. Tänker att i nästa cykel ska jag testa Apiforce som jag köpt. Tänker att det skadar ju inte att testa iaf. Nästa månad blir vårt 8:e försök 

• ems1991

Jag har fått mens idag, denna gången kom den en dag för tidigt :/ Bara att bryta ihop och göra ett nytt försök på nummer 8 då. Kan dock inte bestämma mig om jag ska börja äta bidrottninggele idag eller avvakta :/

• ems1991

Jag förstår verkligen inte varför det inte går. Jag tar ägglossningstest som ger utslag samma dagar i varje cykel och ändå går det inte. Jag har tom nästan slutat dricka kaffe för jag tänker att det går nog lättare om man får i sig mindre koffein. Och mitt älskade cola zero köper jag numera koffeinfritt. Men det verkar ju inte göra någon skillnad. För att inte tala om hur sjukt sugen jag är på ett glas vin, men har ju inte vågat ta något glas på flera månader ifall man är gravid. Vet verkligen inte hur man ska leva :/ Lever ni på som vanligt eller hur lever ni? <3 

• ems1991
    Emzor1 skrev 2022-04-06 16:58:02 följande:
    Jag lever precis som vanligt, jag tar ett glas vin på helgen om jag vill ha det, jag dricker mitt kaffe och äter brieost om jag vill det. dagen då jag plussar kommer jag givetvis lägga ner det, men jag är inställd på att det säkert tar ett tag tills jag får se ett plus på stickan så att gå runt i flera månader och undvika saker för att jag kanske kan vara gravid känns inte värt för mig.. 

Jag har inte försökt speciellt länge så jag kan inte sätta mig in i din situation, jag vet inte heller vad jag kan säga för att få dig att må bättre.. jag hoppas verkligen att du får se ett plus snart, för det är du verkligen värd <3
    Tack för dina fina ord! Egentligen tycker jag lika som du att leva som vanligt tills man plussat vore nog bäst. På fredag ska jag unna mig något glas vin till fredagsmyset. Jag känner att det är ju egentligen då jag slappnar av som mest när jag fortsätter att leva som vanligt. Under dessa månader som jag har undvikit kaffe och vin bara för att jag tänker på att bli gravid hela tiden får mig inte att slappna av direkt. Hoppas vi får vårt plus snart allihop <3 
Svar på tråden Bim april 2022