• Mangoros

Bim april 2022

Grattis alla som plussat och stor kram till er som försökt men som där inte blivit något.

Har BIM på torsdagen den 19/4, alltså 9 dgr kvar. Den här väntan är förjävla jobbig! 

Vill hoppas att jag är gravid och inte skengravid, har aldrig hänt tidigare men har heller aldrig varit så här besatt av att bli gravid haha. Har två barn sedan tidigare (2år, 5,5 mån)

Min väninna så att jag inbillade mig när jag sa att jag upplevde dovt illamående och diffusa känningar av halsbränna redan 4dgr efter ÄL, dvs 2 dagar sedan. Har dessutom varit lite kass i magen, hickig och fläng av molande värk i magen. 

Jag vet! Det kan vara inbillning men man kan ju inte sluta hoppas ????

Kärlek till er alla! ????

• Mangoros

Jag läste i en annan tråd, dock jävligt gammal där alls skrev vilket stadie dom är i innan bekräftad graviditet (typ ÄL+9) samt vilka symtom man har.

Vad har ni för symtom?

• Mangoros

Gjorde precis ett test ÄL+8 med babyplans test som tydligen ska vara superkänsliga och reagera på mindre mängder hcg. Läst att andra fått både solklara och svaga positiva test vid den här tidpunkten men mitt visade noll, vitare än vitast. 

• Mangoros

Solnel: är det så? Även fast man hade sex dagen innan ÄL samt dagen efter då jag hade ägglossning?

• Mangoros

BIM-2 idag men noll utslag på sticka. FAN. Börjar tro att mina symtom är inbillning alt. att jag e skengravid. Röda tanten knackar nog på om ett par dagar. Har 2 kids sedan tidigare och "symtomen" påminner som handen i handsken. Jätte skumt.

Kram till alla er som försöker och som plussat! 
  • Mangoros

Inget plus förra månaden, blev väldigt nedstämd av det MEN hoppas på ett plus denna gång.

Jag och sambon sexade till det tidigare ikv ÄL-3 enligt appen men var hos gynekologen idag och hon sa "utan tvekan ÄL-1" då ägget var supermoget på 20,1mm.. Hmm.. Enligt henne skulle vi ha sex imr och dagen efter det men, vi sexar på varje dag nu ist. Vågar inte få ett negativt test igen. Hoppas hoppas hoppas. Hur har ni haft sex vid ägglossning? Varje dag, varannan, var 3e? Hur säkra har ni varit på ägglossningsdagen? Är apparna missvisande? 

Hur går det för alla er? Grattis till plussarna och kärlek och massa kramar till alla oss som försöker <3

Svar på tråden Bim april 2022