Inlägg från: Sockerbulle1 |Visa alla inlägg
  • Sockerbulle1

    Bim april 2022

    Hoppar även till denna tråd jag med. Har Enligt appen just nu BIM 3/4, skriver in det så länge. 


    1/4 Lollan1 (andra försöket efter MA, första barnet)
    1/4 MAKL (20:e försöket, 1:a barnet)
    3/4 Sockerbulle1 (3:e försöker efter X, 1a barnet)
    3/4 Etaj 40år (8:e försöket 2:a gemensamma barnet)


    3/4 kanelkringla 28 år (5e försöket, första barnet) 

    5/4 Flisan1989 (3e försöket 1a barnet)
    5/4 Helenacsjöholm (18e försöker 2a barnet) 
    5/4 Fagelfri 33 år (7e försök, 2a barnet, 1a gemensamma)
    7/4 MommyA (9:e försöket efter missfall, 3:e barnet) 
    8/4 Evelinagra1 (14e? Försöket, 1a barnet)
    9/4 Annemarit123 (6 försöket, 2 barnet)
    9/4 Rebeckae (2:a försöket, 1:a barnet)

  • Sockerbulle1

    CD11 för mig idag och negativt digitalt test. Tog ut stickan efteråt och strecket var nästintill lika starkt som kontrollstrecket, så borde bli plus imorgon :) känner mig hoppfull

  • Sockerbulle1

    Nu bekräftades ÄL till i söndags alltså på CD13, tidigare än vanligt. Jag började få ÄL flytningar i onsdags förra veckan på CD9 och fick positivt test på CD12. Vi hade sex en dag för ÄL och två dagar efter. Alltså inte på själva ÄL dagen nu när den flyttades i efterhand. Får hoppas att det räcker :) 

  • Sockerbulle1

    Någon som vanligtvis får spottings eller rosa/brun flytning under en vanlig cykel? Jag brukar aldrig få det och vill intala mig att det kan vara en sån där nidblödning? Fortfarande bara ÄL+6 och väldigt tidigt..

  • Sockerbulle1

    Kan inte citera dig Kanelkringlan, det är bara att vänta och se då. Fortfarande 7 dagar till BIM. :)

  • Sockerbulle1

    Mina bruna flytningar fortsätter, kommer liksom som några droppar i trosan. Aldrig haft såhär förut. BIM-6 idag. Och Tredje dagen med spottings. I övrigt inga andra symtom. Brukar inte nidblödning inträffa i samband med när mensen skulle ha kommit? Eller är jag helt fel ute? Fortfarande bara 8 dagar efter ÄL?

  • Sockerbulle1
    Kanelkringla skrev 2022-03-30 11:28:42 följande:

    Jag är på äl + 9 idag. Bim på lördag! Har inga symtom utöver de normala så tror inte det blir någon decemberbebis för mig:)


    Jag är på ÄL+10 och har också BIM på lördag. Inga som helst känningar alls. :( hinner dock ha ÄL en gång till i april så får stanna kvar i gruppen. Har bestämt mig för att inte testa denna gång före BIM. Skulle den bli sen får vi se ;) hur gör du ?
  • Sockerbulle1
    Kanelkringla skrev 2022-03-30 15:32:20 följande:
    Ser ni något svagt eller inbillar jag mig kanske? Tror dock det är spök!
    Wow! Jag ser absolut något och det ser inte ut som spökstreck tycker jag. Tänker på att du skrev att du inte har symtom heller. Dock har min temp sjunkit sedan ett par dagar tillbaka?
  • Sockerbulle1
    Kanelkringla skrev 2022-03-31 05:08:10 följande:

    Inte kunnat sova en blund inatt för jag varit så spänd! testade igen imorse och såg två streck men det var nästan ännu svagare! :( 


    Åh, men kan vara så att det fortfarande är tidigt och inte syns tydligt än <3
  • Sockerbulle1
    Drömmenomstort skrev 2022-04-02 08:28:34 följande:
    Jag förstår dig. Detta är en fruktansvärd resa helt ärligt. Jag trodde någonstans att det skulle vara magiskt, fint och roligt att skaffa barn. Men helt ärligt är det nästan bara ångest, sorg och ledsamhet. Men att inte skaffa är ju ett ännu värre alternativ. 
    Skickar styrkekram MAKL. <3 

    Det ni båda sätter ord på beskriver så bra. Precis samma tankar och känslor även jag går igenom varje månad. Hur mycket ångest och frustration det ger så är det inget alternativ att sluta försöka. En dag kommer plusset som förhoppningsvis går hela vägen, då kommer det vara värt det. 

    Jag har BIM idag och tog ett test vid 05 när jag var så kissnödig och inte kunde vänta längre, tyvärr negativt. Inväntar mens och kommer det ingen så tar jag ett nytt test om några dagar. 
Svar på tråden Bim april 2022