Inlägg från: Kanelkringla |Visa alla inlägg
  • Kanelkringla

Bim april 2022

Jag är på äl + 9 idag. Bim på lördag! Har inga symtom utöver de normala så tror inte det blir någon decemberbebis för mig:)

• Kanelkringla

Sockerbulle1: kan inte citera igen! Jag brukar göra lite olika! Ibland klarar jag hålla mig till bim, ibland inte! Upplever att jag blir mer besviken när jag väntar än om jag testar lite innan så jag redan vet haha! :) 

fick precis mitt första spöktest tror jag, kommer nog inte synas här ! Var så svagt svagt.. testar imorgon igen

• Kanelkringla

tog ett till test med miniiiiimalt kiss! Så onödigt haha! kom knappt ut något! Tyckte mig ana något på det testet med? Vågar inte tro något!

• Kanelkringla
    evelinagra1 skrev 2022-03-30 17:10:35 följande:
    Jag tycker mig se något också! Håller tummarna 
    Jag får vänta och se och inte bygga upp några förhoppningar! har inga symtom alls! Såg att du skrev innan evelinagra1, förstår känslan av att ge upp hoppet! tycker det varit Extra jobbigt när alla kompisar blir gravida! jag har inte berättat för dem att vi ens försöker. Har ni gjort det? Men det kommer bli vår tur också <3 
  • Kanelkringla

evelinagra1: förstår helt känslan med din kompis! man blir Ju såklart glad för deras skull men jag Hade också blivit så ledsen och stressad!!! 

Tack för alla tumhållningar! Jag gör ett nytt test imorgon på morgonen så får vi se om det visar tydligare! har inga symtom men jag har också varit sjukt förkyld sen i lördags så har mest irriterat mig på alla mina förkylningssymtom ;) 

• Kanelkringla

Inte kunnat sova en blund inatt för jag varit så spänd! testade igen imorse och såg två streck men det var nästan ännu svagare! :( 

• Kanelkringla
    Klara1997 skrev 2022-03-31 06:45:17 följande:

Hej alla!
    jag hoppar in här 
    jag har bim 7-8 April
    tog ett test i morse:  negativt, inte så konstigt iof men kunde inte låta bli:/

skickar en lycka till :) 
     Ska bli kul att följa allas resor till ett + 

Hej och välkommen! Det är långt kvar tills du har bim så håller tummarna att du får plus snart <3
  • Kanelkringla

Kan inte heller citera familjeliv laggar verkligen ibland! ! tog två nya test ikväll.. ett från samma märke från apotea och ett rfsu testa ofta! Jag fick streck på båda? så kanske vågar tro att det inte är spök! men svagt som sagt! Har inte sagt något till mannen än.. väntar till bim och det digitala!

nu ska jag försöka hålla mig från att testa till bim;)

• Kanelkringla
    Klara1997 skrev 2022-03-31 18:56:04 följande:

Em97 
    kan inte citera 
    känner du något speciellt nu? 

eller det är iof lite tidigt
    jag fick en liten blödning idag,, iof bara lite rosa och nån droppe blod 
    tänkte om det kan vara nibblödning, återstår att se

Håller tummarna att det är en nidis:)
  • Kanelkringla
    Cinapuffen skrev 2022-03-31 19:33:27 följande:
    Jag ser definitivt streck på båda! Skrattande
    Hoppas det stannar där! <3 

hur brukar ni göra när ni testar? Brukar ni testa tillsammans med partner eller själva först?:)
  • Kanelkringla

Drömmenomstort: jag tänker som klara1997! slippa gå och bära oron själv utan finnas där för varandra <3

• Kanelkringla
    Kiiwii skrev 2022-03-31 20:52:36 följande:

Kanelkringla- Jag ser tydliga streck. Tror absolut på dom där strecken När har du BIM? 

Håller tummarna! har bim på lördag! så jag återkommer då igen med digitalt om det blivit starkare!! Sååå läskigt är detta Förvånad men spännande! Jag är ju hypokondriker med!
  • Kanelkringla

Idaj0 stort grattis till plus!<3 
    störigt att inte kunna citera någon? vad har ni för webbläsare? kanske safari som är problemet!

• Kanelkringla
    Elina24 skrev 2022-04-01 16:17:28 följande:

Hej på er! Jag har väntar på mens sen igår. Har mensvärk till och från men ingen mens än! 

Håller tummarna att den inte kommer!!! 
  • Kanelkringla
    Klara1997 skrev 2022-04-03 08:12:39 följande:
    Inte ett testa tidigt test och ca bim -4
    så mina tidigare konstiga/ovanliga för mig tecken har varit graviditet sn
    Det där ser inte ut som spökstreck! Håller tummarna!! <3 har du testat med andra tester med? Jag köpte olika sorter och testade för att alla kan ju inte visa spök!
Svar på tråden Bim april 2022