• Emzor1

Bim april 2022

Mitt RFSU var spök.. jag fick även ett spök på cb igår, imorse var det negativt och även nu på eftermiddagen med ultra tidigt cb :/ 

Jag var så säker på att jag var gravid och hade byggt upp alldeles för stora förhoppningar, inväntar nu min mens på fredag :( 

• Emzor1
    Cinapuffen skrev 2022-04-12 13:56:29 följande:
    Nej vad trist att höra. Rynkar på näsan Kanske är för tidigt att testa bara. Antar att det visar sig efter helgen. {#emotions_dlg.flower}
    Ja hoppet är väl det sista som överger en, annars är det väl bara att hoppas på nästa månad iställetHjärta
  • Emzor1

Skrollan: om jag vinklar min telefon kan jag se något väääldigt svagt, hoppas det är något men att det bara är lite tidigt!

• Emzor1

Jag lovade min man att sluta testa men jag hatar att ligga lite i limbo med blandning av positiva och negativa resultat. Så jag tänkte "ett sista test", inom 2-3min kommer ett svagt plus fram.

Nu är jag ytterst förvirrad, tog ett ultra tidigt med eftermiddagsurin igår, ja absolut det kanske var lite väl utspätt men tycker att jag ändå borde fått gravid om jag nu är 3 dagar från bim?

Kan jag ha fått spök från två olika cb plus ur olika förpackningar? Köpte 2 pack och förra månaden fick jag inte minsta lilla sträck alls..

Såhär ser det ut, lite starkare i verkligheten och jag kan se plusset på en armlängds avstånd:

• Emzor1

Cinapuffen: ja jag får ta och testa i helgen igen, så svårt att hålla fingrarna borta :(

Xnfsm: Ja men visst? Det kanske är så att ägget fäst men sedan lossnat? Har RFSU stickor men de visar lite vartannat, ibland sträck ibland inte.. tror jag bara får försöka ha is i magen och vänta.. stort grattis till din graviditet! Så himla spännande, hoppas att du mår bra och kommer må så bra som det går igenom din graviditetHjärta

• Emzor1
    Mangoros skrev 2022-04-13 11:36:31 följande:
    ÄL+9 aka BIM-6

Borde man inte se ngt nu? Testet är lika vitt som mitt arsle
    Äl +9 är ju jätte tidigt, har läst att endast runt 50% plussar innan äl +11, håller tummarna!
  • Emzor1
    warmefjord skrev 2022-04-13 13:10:33 följande:

Ser ni något? Är det för svagt för att tro på isåfall?????

Jag ser tyvärr inte, men sträcken brukar ju synas lite sämre på kort! Det är säkert starkare i verkligheten och kanske syns om några dagar på bild? :)
  • Emzor1

Cinapuffen: Wow vad roligt!!! Stort grattis, vilken perfekt julklapp ni kommer få!Hjärta

• Emzor1

Jag kan inte fatta det, fick så sjukt svagt på clearblue igår och negativt på RFSU.. tog ultra tidigt i förrgår eftermiddag men negativt.
    Tänkte "jag gör ett sista försök", och kolla!!

• Emzor1

Tack snälla för alla grattis, min man grät floder - han har velat bli en pappa väldigt länge och väntat på att jag ska bli redo Skrattande jag hoppas över hela mitt hjärta att ni också plussar denna månaden, det är ni värda! Hjärta

Laktrisen: det var ju så mitt test såg ut för några dagar sedan men som sedan försvann, trodde det var spök! Det finns hoppHjärta

• Emzor1
    Brallans skrev 2022-04-14 09:26:24 följande:

Stort Grattis {#emotions_dlg.flower}

Stort tack, håller tummarna för ditt plus också Hjärta
  • Emzor1

Så många plus! Stort grattis allihopa och stort tack för alla gratulationer! {#emotions_dlg.flower}

Laktrisen: jag har bim idag och redan plussat, men tänkte att jag testar med RFSU sticka också och det är i princip likadant som ditt idag, då har jag redan fått gravid på digital. Gillar inte alls RFSU då de verkar ge utslag betydligt svagare än alla andra tester Glad

• Emzor1

Laktrisen: Vilken fantastisk påsk så många av oss har fått! Stort GRATTIS, håller alla tummar och tår att den här graviditeten går vägen Hjärta

• Emzor1

För mig blev tyvärr lyckan kort, fick missfall i helgen.. Ville bara önska er alla stort lycka till med plussen nu och jag hoppas verkligen det går vägen {#emotions_dlg.flower} För er som inte får plus så kanske vi ses i maj tråden {#emotions_dlg.flower}

• Emzor1

Tack tjejer Hjärta har gråtit rejält nu sedan igår, men det börjar kännas bättre nu så det är väl bara att försöka igen nästa månad. em97, jag beklagar ditt missfall, och grattis än en gång för din graviditet - är glad för din skull!Hjärta

• Emzor1

Tack igen tjejer för era stöttande ord, även att få höra lite solskenshistorier om plus nära efteråt är givetvis en tröst - återigen stort grattis till era fina plus och till er andra - jag hoppas att även ni får fina plus den här månaden Hjärta

Svar på tråden Bim april 2022