• Anonym (M)

Trekant otrohet

Min kille har försökt vara otrogen men aldrig lyckats. Iaf inget jag vet om.. hänt att två tjejer kontaktat mig om att han flirtat med dom och pratat om sex med dom. när jag konfronterade honom så erkände han och sa att han hade en sexuell attraktion till dom. släppte det och valde att ge han en ny chans då vi annars har det bra tillsammans och jag älskar han. Vill inte ge upp Våran kärlek så ni behöver inte påpeka att jag borde lämna han. han fick en sista chans...

har haft tillgång till hans mobil när jag vill får jag se vilka han skriver med och han vinklar aldrig bort telefonen. Jag föreslog att vi kunde ha en trekant med en extratjej men han sa nej då han bara vill ha sex med mig och ingen annan. Jag sa att jag vill testa och skulle inte bli arg om han också vill det. ändå vill han inte. Har också sagt till honom att om han fick chansen att ligga med nån annan utan att jag blev sur o lämna han, om han skulle ta chansen. Han svara att han aldrig nånsin skulle vilja vara med nån annan, inte ens om jag tyckte de va okej. Han nämnde nåt om att han fantiserat om otrohet förut men att det inte är nåt som skulle kännas bra eller nice i stunden. Att behöva ha skuldkänslor och så. Lät lite som han uttryckte sig att gräset inte alltid är grönare på andra sidan, när jag läste mellan raderna. vad har tagit åt han?? Fick känslan av att han ljuger eller så kan det kanske vara som så att han faktiskt testat ha sex med nån annan och att det inte var så skönt eller bra som han trodde. Att han kände att han inte fick ut det han trodde han skulle få ut av det. Och därför känner att han håller sig till mig och inte vill göra det med nån annan. Hur skulle ni tolka hela denna situation? 

• Svar på tråden Trekant otrohet
  • Fjäril kär

Han säger nej givetvis till allt han kan för att inte du sen ska komma dragandes med "du vill ha sex med andra" vid nåt tillfälle då ni bråkar eller känner dig svartsjuk/misstänksam. 

Alltså du sätter ju upp en fälla åt honom genom att föreslå en trekant som han i princip var på väg att genomföra i otrohet... Vad fan ska han svara liksom? 

• Anonym (Korvspad)

Klart han vill ligga med andra, men inte med dig inblandad. Han skulle alldeles säkert vilja ha en trekant, men inte med dig. Inte ditt fel att han förstört tilliten i relationen men det är där ni är nu.

• Anonym (M)
    Anonym (Korvspad) skrev 2022-03-11 10:59:44 följande:

Klart han vill ligga med andra, men inte med dig inblandad. Han skulle alldeles säkert vilja ha en trekant, men inte med dig. Inte ditt fel att han förstört tilliten i relationen men det är där ni är nu.

Varför inte med mig inblandad?? Förstår inte. Då får han ju två tjejer samtidigt 
  • Ocdmänniska

Det verkar ju som att han tänder på att vara otrogen och är väl därför han säger nej till trekant eller att han får ligga med någon. Tänker blir ju inte samma sak när han får tillåtelse. Eller så tror han att du lurar han genom att fråga sånt och han väljer att svara vad han tror är rätt.

Han lär ju inte sluta försöka vara otrogen dock om han aktivt försökt 2 gånger

• Anonym (Korvspad)
    Anonym (M) skrev 2022-03-11 11:28:40 följande:
    Varför inte med mig inblandad?? Förstår inte. Då får han ju två tjejer samtidigt 
    För att han tycker att du är jäkligt jobbig med din misstänksamhet och svartsjuka. Gissa tre gånger, från hans perspektiv, att du kommer tjata ihjäl honom om att det är otrohet efter en trekant, även om du är med själv och gett tillstånd. Så nej, det spelar ingen roll vad du lovar honom, att det är ok att vara med andra, att ni kan ha trekant eller vad som helst, han kommer inte våga lita på att han inte får skit för det efteråt.
  • Anonym (Korvspad)

Förresten, varför skulle du tillåta en trekant men samtidigt är så orolig att han ska vara otrogen bakom din rygg?? Är det då inte bättre att antingen göra slut eller låta honom ligga med precis vem han vill? Och du också så klart.

• Fjäril kär

Att tillåta trekant eller annat handlar ju om att du vill göra allt du kan för att han inte ska vara otrogen. Vilket han givetvis fattar. Och det är ju inte så det funkar. Det beteendet från dig är ju mer ett kontrollbehov. 

Att han är sugen på trekant med andra handlar ju om att det inte är dig han vill ha i den trekanten. Det är hans fantasier och hans önskemål, det kan du inte styra eller bestämma över vad han ska tända på. Han är förmodligen sugen på det förbjudna och att det är saker som är tabu.

Att tillåta sex med andra kommer inte göra att han slutar chatta med andra. Tvärtom.. 

• Anonym (Korvspad)

Spinner vidare på Fjärils första stycke där. Att ha en trekant känns mer som desperation från din sida att hålla honom kvar, garantera trohet osv men det kommer inte funka. Det är kontrollbehov som kommer från osäkerhet, väldigt avtändande. Det enda som händer är att risken kommer att öka för att han kommer vara otrogen och att ni hamnar känslomässigt längre ifrån varandra pga din osäkerhet efteråt men framför allt så tror jag att du kommer må så otroligt dåligt över att ha legat med någon annan, och du har tittat på, och till o med sagt att det är ok (!) och sen kommer du älta hur han stönade när han satte på henne, inte alls som när han är med dig... Recipe for disaster.

• Anonym (Bredvidrunkare)
    Anonym (Korvspad) skrev 2022-03-11 12:31:46 följande:

Spinner vidare på Fjärils första stycke där. Att ha en trekant känns mer som desperation från din sida att hålla honom kvar, garantera trohet osv men det kommer inte funka. Det är kontrollbehov som kommer från osäkerhet, väldigt avtändande. Det enda som händer är att risken kommer att öka för att han kommer vara otrogen och att ni hamnar känslomässigt längre ifrån varandra pga din osäkerhet efteråt men framför allt så tror jag att du kommer må så otroligt dåligt över att ha legat med någon annan, och du har tittat på, och till o med sagt att det är ok (!) och sen kommer du älta hur han stönade när han satte på henne, inte alls som när han är med dig... Recipe for disaster.

Tycker det är tvärtom, så otroligt upphetsande när jag hör min tjej stöna mycket mer än när hon är med mig. Det är ju hela grejen att hon blir mer tänd. Just att jag ger henne denna möjlighet!
  • Anonym (sådär)

Hmmm få se nu... du skriver att din kille HAR försökt vara otrogen flera ggr....och "du får känslan av att han ljuger"?

Blir lite som att säga.... min kille ha försök hugga mig i huvudet med en yxa några ggr.... jag får känslan av att han vi döda mig...No shit sherlock Drömmer

• Anonym (Bredvidrunkare)

Kan du inte ge igen genom att föreslå trekant där han först får titta på när en BBC tar hand om dig? Han får ta "resterna" sen....

Då kanske det blir annat ljud i skällan.

Svar på tråden Trekant otrohet