Trekant otrohet
Min kille har försökt vara otrogen men aldrig lyckats. Iaf inget jag vet om.. hänt att två tjejer kontaktat mig om att han flirtat med dom och pratat om sex med dom. när jag konfronterade honom så erkände han och sa att han hade en sexuell attraktion till dom. släppte det och valde att ge han en ny chans då vi annars har det bra tillsammans och jag älskar han. Vill inte ge upp Våran kärlek så ni behöver inte påpeka att jag borde lämna han. han fick en sista chans...
har haft tillgång till hans mobil när jag vill får jag se vilka han skriver med och han vinklar aldrig bort telefonen. Jag föreslog att vi kunde ha en trekant med en extratjej men han sa nej då han bara vill ha sex med mig och ingen annan. Jag sa att jag vill testa och skulle inte bli arg om han också vill det. ändå vill han inte. Har också sagt till honom att om han fick chansen att ligga med nån annan utan att jag blev sur o lämna han, om han skulle ta chansen. Han svara att han aldrig nånsin skulle vilja vara med nån annan, inte ens om jag tyckte de va okej. Han nämnde nåt om att han fantiserat om otrohet förut men att det inte är nåt som skulle kännas bra eller nice i stunden. Att behöva ha skuldkänslor och så. Lät lite som han uttryckte sig att gräset inte alltid är grönare på andra sidan, när jag läste mellan raderna. vad har tagit åt han?? Fick känslan av att han ljuger eller så kan det kanske vara som så att han faktiskt testat ha sex med nån annan och att det inte var så skönt eller bra som han trodde. Att han kände att han inte fick ut det han trodde han skulle få ut av det. Och därför känner att han håller sig till mig och inte vill göra det med nån annan. Hur skulle ni tolka hela denna situation?