Inlägg från: Grey Man |Visa alla inlägg
  • Grey Man

Otrogen igen...?

Hur gamla är ni? Är någon i beroendeställning till den andra? Älskar du henne? Verkar hon älska dig? Vill DU vara otrogen (eller ligga med andra?), gör tanken på det hon - eventuellt - gjort dig lite upphetsad? Massor av frågor som behöver besvaras för att kunna ge dig råd.

Är det så att du känner lite "fear of missing out" så finns det ju en lösning med ett öppet förhållande. Låter som din tjej skulle vara med på det i alla fall om inte det är otroheten i sig som är det hon går loss på (i så fall dra). 

• Grey Man

My god vad de fuckade upp den här tråden med sitt infantila skit. Get a room.

• Grey Man
    Anonym (Lotta) skrev 2022-04-07 17:29:13 följande:
    Rättvist omdöme? Vilka har fucked upp den här tråden? Dras alla över samma kam av dig. Vad bidrar du själv med i ditt stödjande av trådskaparens utmanande ämne?
    Skärp dig. Du skämmer ut dig och beter dig som ett barn i dina resonemang. Dina argument låter som någon som försöker bevisa för sin komvux-klass att de egentligen är för smarta för att gå på Komvux. Men det är bara du som tror det. Alla vi andra vet att du är precis där du ska vara. På Komvux. Sluta skäm ut dig själv.
  • Grey Man
    Anonym (Lotta) skrev 2022-04-09 16:35:06 följande:
    De retoriska grepp du bjuder in till känns inte äkta varför jag säger pass till dem. Om jag önskar fördjupa mig i retorik och lingvistik finns mer logiska sammanhang.

Tyvärr kan jag inte hjälpa din tydliga besvikelse över synonymvalet till begreppet suveränitet = oavhängighet = integritet.

Ta en titt i synonymboken på egen hand så ser du logiken. Längre än så kommer vi faktiskt inte i den semantiska utvikningen. Här och nu i alla fall.
    Haha. Ni är för söta. Vi är ett helt gäng som skrattar gott åt era försök att låta bildade medan ni framstår som motsatsen. Anar att det inte finns mycket till reell universitetsutbildning inblandat här.
  • Grey Man
    Anonym (Lotta) skrev 2022-04-09 18:37:24 följande:
    Ha, ha, ha. Ok du/ni gillar visst din "ad hominem attack" alltför mycket för att vilja/kunna släppa taget om den?? ? Den är väl inte jättegullig precis, men kanske har du/personligen nåt seriöst att tillföra i trådskaparens frågeställning till oss??? Det vore super att få veta! 

En universitetsutbildning av i dag innebär ingen trygghetsgaranti i bildning (vad vi nu lägger i begreppet är nåt subjektivt). Verkligen nåt jag kan intyga till dig. I paritet med en gymnasial enligt mig. Som tur är finns ex vis P1's  "Filosofiska rummet" tillhands för dig att lyssna till som omväxling till ditt ständiga trådhäng på olika forum. :) Får du ditt behov mättat där kanske? Eller är du en allmän gnällspik?
    Jag existerar inte på andra forum och brukar sällan gnälla men här är det befogat.
  • Grey Man

Haha! Va? Då finns det en annan Grey Man du förväxlar mig med. Helt uppriktigt. Nog för att det är lite kul att uppfattas som en riktig jävel men kan inte ta cred. Får kanske byta namn då. 

• Grey Man
    Anonym (Lotta) skrev 2022-04-12 20:40:07 följande:
    Problemet blir mer att du/ni "Förvirrad"/"Grey Man" tappar i trovärdighet när du/ni struntar i att hålla er till ämnet = hoppar därmed över det egentliga skälet till varför vi alls befinner oss här eller hur? 

Det har därför inte fungerat överhuvudtaget att föra en normal diskussion i trådskaparens ämnesval.  // Obestämd Stackars TS om hen inte tillhör samma "klubb" som herrarna/herrn förstås. Hen lyser nämligen med sin frånvaro...
    Trots "Förvirrad's" nya vinkel på överdrivna svartsjukereaktioner i samband med otrohet - fixade hen tyvärr inte återkoppling på inlägg som bemötte egna frågeställningar. ... Exakt ett Drakebeteende här på forumet...

Ja du har förvisso burit dig åt som en riktig jävel här i tråden men det är väl upp till omgivningen att avgöra. Min invändning handlade uteslutande om att du helt skippade diskutera topic = Nättroll agerande! Skrikandes Du bidrog inte det minsta i annat än med barnsliga personangrepp. Visst, har du vanan inne att byta Nick/Signatur i parti och minut varsågod keep it up. Önskar dig Lycka till framgent trots ditt sketna beteende! Må så gott. 

Haha. Tack för att DU håller dig till ämnet. Kanske skulle skapa en egen tråd där du bara gnäller på folk utan anledning? Mina kommentarer handlade om just det - att du kapade någons tråd. Finns hjälp att få. Det är bara att sträcka ut handen.
Svar på tråden Otrogen igen...?