Inlägg från: Anonym (FYI) |Visa alla inlägg
  • Anonym (FYI)

Otrogen igen...?

Kunde kanske vara intressant med en reflektion från ts innan tråden fullständigt spårar utRynkar på näsan

• Anonym (FYI)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-25 12:30:59 följande:
    Iof kan jag förstå att TS lämnat tråden när den spammats sönder av IQ fiskmås  diskussioner med en "förvirrad" person.
    Jo jag håller med. Och det värsta är ju att han inte har vett på att sluta. Nu har han börjat trakassera Molly istället.Rynkar på näsan
  • Anonym (FYI)

Eller Lotta var det sista nu.Obestämd

• Anonym (FYI)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-28 14:38:23 följande:
    Tja, att lämna verkar ju inte vara ett alternativ för TS så då finns ju egentligen bara en väg och det är att svälja allt hon säger och gilla läget för så länge hon vet att han är kvar oavsett om hon är ärligt eller ljuger så finns ju ingen anledning för henne att vara ärligt med alla konsekvenser det för med sig. Så det spelar nog ingen roll hur många samtal de har, i praktiken är det slutligen handlingar som räknas och är man kvar trotts att ens partner ljuger så säger det mer än 100 samtal
    Anonym (Lotta) skrev 2022-03-28 13:41:02 följande:
    Mmm, fattar din poäng Flört

Undrar hur utvecklingen ser ut relationsmässigt för vår TS (Bitter)?

Har killen lyckats få till samtal mer på djupet tillsammans med hustrun?
    Tycker ide'n jag framfört här ett par ggr, skulle passa bra i ts situation och som jag läste för länge sedan i en annan tråd.
    Den att skriva ut skilsmässopapper, skriva under, lägga dom på köksbordet tillsammans med ett tomt A4. Skriva en lapp att antingen skriver hon under skilsmässan eller skriver ner vad som verkligen har hänt.
    Men det förutsätter att han är villig att löpa linan ut, och/eller att hon blir så skraj att hon är ärlig.
    Inser att chansen är litenRynkar på näsan

Haken är väl att han aldrig kan vara säker på att ha fått sanningen, hur den än ser ut.

• Anonym (FYI)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-03-28 15:39:37 följande:

Oavsett om jag gjort något fel eller inte skulle jag signera skilsmässoansökan.

En partner trasig nog att ge sig på utpressning av det slaget skulle jag inte vilja leva en minut till med. 

Win WinFlört
  • Anonym (FYI)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-28 16:03:55 följande:
    Din partner behöver inte ha din signatur för att ta ut en skilsmässa. Pappret finns där för att få dig att förstå att enda chansen att få en andra chans är att vara ärlig med din partner och det är inte utpressning det är en självklarhet. Vill du inte ha en andra chans så behöver du inte.
    Medveten om att just i detta fallet kanske det inte är en optimal lösning eftersom ts inte har konkreta bevis vad som hänt vid sista utegången och som han håller för sig själv, som han kan slänga upp vid ett nekande. Men kanske värt ett försök.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-03-28 17:12:38 följande:

Återigen målar du upp dina egna argument och diskuterar med dem. 

Vem har haft sönder saker? Hela iden med utpressningen är ju att "få reda på" sanningen. För att man inte vet. Om man "vet" är manövern överflödig. 

Herrejösses, hela FL är fullt med trådar där ts har bevis av olika slag, där den otrogne nekar ända in i döden. Har du missat det?
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-03-28 19:24:20 följande:

Vad har det med det motsägelsefulla i argumentet att göra? 
    Eller att ditt råd appliceras i den här tråden där TS INTE har det? Det var ju här du gav rådet. 

Det blir extremt konstigt att "ni" svarar om vartannat på frågeställningar till andra? 

Med risk för att bli avstängd för ett enda ord jag skrev i en annan tråd där en annan skribent  enbart skrev  för att provocera......IDIOT !!
  • Anonym (FYI)
    Anonym (bitter) skrev 2022-04-04 08:22:34 följande:

Vi har pratat. Vi har pratat mycket om situationen. Hon vet att hon har betett sig illa och gjort fel och erkänner det. Jag tror dock fortfarande inte att hon berättat allt om de gånger hon och väninnan varit på äventyr, även om hon säger det.
    Har man ljugit en gång om vad som hände långt tillbaka, så är det svårt att lita på vad hon berättar.
    Men, men.....

Ja det är ju så det funkar. Tilliten är borta. Du kommer aldrig att veta, eller lita på att du fått hela sanningen. Och även om du fått det kommer du aldrig att veta med 100%.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-04-06 16:58:28 följande:
    Kontentan av dravlet är att man inte kan göra något om ens partner tvivlar?
    Har man i så fall inte satt sig själv i den båten?
    Kallas inte det att ta konsekvensen av sitt handlande?
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-04-07 13:34:34 följande:

Inget förhållande mår bra av att det ligger ett moln av tvivel., osäkerhet, svartsjuka, tillitsproblem etc. mellan partners. 

Eller att tilliten förstörs av ett suspekt beteende.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-04-07 14:44:49 följande:

Så är vi där igen. Vad som är suspekt beteende är ju subjektivt. 

Enligt vems definition ska man agera?

Hur kan ts frus beteende vara subjektivt?
    Med vilka ögon ser man på hennes beteende om det inte är suspekt?
  • Anonym (FYI)

Jag tycker det skulle vara bra om ts kom in igen och styrde upp tråden till vad han egentligen vill få svar på, istället för  detta jävla cirkelskitprat!!!!!!!!!
    E`vi på nåt jävla dagis eller?????

Svar på tråden Otrogen igen...?