Otrogen igen...?
Kunde kanske vara intressant med en reflektion från ts innan tråden fullständigt spårar ut
Kunde kanske vara intressant med en reflektion från ts innan tråden fullständigt spårar ut
Eller Lotta var det sista nu.

Oavsett om jag gjort något fel eller inte skulle jag signera skilsmässoansökan.
En partner trasig nog att ge sig på utpressning av det slaget skulle jag inte vilja leva en minut till med.
Återigen målar du upp dina egna argument och diskuterar med dem.
Vem har haft sönder saker? Hela iden med utpressningen är ju att "få reda på" sanningen. För att man inte vet. Om man "vet" är manövern överflödig.
Vad har det med det motsägelsefulla i argumentet att göra?
Eller att ditt råd appliceras i den här tråden där TS INTE har det? Det var ju här du gav rådet.
Det blir extremt konstigt att "ni" svarar om vartannat på frågeställningar till andra?
Vi har pratat. Vi har pratat mycket om situationen. Hon vet att hon har betett sig illa och gjort fel och erkänner det. Jag tror dock fortfarande inte att hon berättat allt om de gånger hon och väninnan varit på äventyr, även om hon säger det.
Har man ljugit en gång om vad som hände långt tillbaka, så är det svårt att lita på vad hon berättar.
Men, men.....
Inget förhållande mår bra av att det ligger ett moln av tvivel., osäkerhet, svartsjuka, tillitsproblem etc. mellan partners.
Så är vi där igen. Vad som är suspekt beteende är ju subjektivt.
Enligt vems definition ska man agera?
Jag tycker det skulle vara bra om ts kom in igen och styrde upp tråden till vad han egentligen vill få svar på, istället för detta jävla cirkelskitprat!!!!!!!!!
E`vi på nåt jävla dagis eller?????