Otrogen igen...?
Du säger ju bara emot dig själv. "Enda chansen" är ett ultimatum, som är utpressning.
Det är ett helt skruvat beteende. Och ett mycket dåligt underlag för en relation.
Du säger ju bara emot dig själv. "Enda chansen" är ett ultimatum, som är utpressning.
Det är ett helt skruvat beteende. Och ett mycket dåligt underlag för en relation.

Återigen målar du upp dina egna argument och diskuterar med dem.
Vem har haft sönder saker? Hela iden med utpressningen är ju att "få reda på" sanningen. För att man inte vet. Om man "vet" är manövern överflödig.
Som sagt. Egna halmgubbar.
Dina argument är självmotsägelser och påhitt. Om jag frågar varför hittar du på ett nytt luftargument.
Varför ska någon ens bemöda sig med att försöka diskutera med dina konton?
Vad har det med det motsägelsefulla i argumentet att göra?
Eller att ditt råd appliceras i den här tråden där TS INTE har det? Det var ju här du gav rådet.
Det blir extremt konstigt att "ni" svarar om vartannat på frågeställningar till andra?
Hmm. Du svarar alltså på något jag skrev till FYI? Igen.
Där han inte bara kallade mig idiot utan åter igen hänvisade till andra trådar.
Och det är jag som har svårt att hålla saklig argumentation?
Om "ni" målar upp scenarion och argument helt vid sidan av det jag skriver och konfronterar mig med det är det en halmgubbe och jag svarar det. Att jag svarar det ofta beror alltså på att "ni" utnyttjar det argumentationsfelet ofta.
Testa att bemöta i sak och skippa alla förolämpningar och övriga argumentationsfel så kan vi ha en vettig diskussion. .
Det omvända resonemanget är då att "ni" inte har något intresse av det utan älskar att hamna i tjafs hela tiden för att förolämpa människor. Jag tror inte er angst släpper för det.
Ha ha ha. Du bevisar det igen.
Det omvända gäller.
Luftargument och förolämpning igen.
Tycker du att modellen fungerar bra? Argumenten tryter och du förolämpar. Alla vet att det inte hör hemma i en diskussion. Om någon påpekar det blir det u uppenbart för dig själv, igen, att du inte kan föra dig i vuxnas sällskap. Då blir come back ännu mer exponerande av dina tillkortakommanden - Var inte så känslig/offerkofta. För att upprepas in infinitum i en loop som endast visar omvärlden din retoriska bristfällighet och logiska tillkortakommanden.
Håller med om att det inte leder någonstans. Det är därför det är avslutat. Nu var det ju inte meningen att kapa tråden utan tvärtom kunna bedriva en diskussion med argumentation och ramverk som är brukligt. I andra forum skulle det ha rensats och skribenter varnats.
Efter att ha tittat runt lite i forumdelen slutar samtliga trådar dessa nick är inblandade i på samma sätt. I retoriskt haveri. Forumdelskapning mer än trådkapning således.
Nä, man kan i skicka PM till anonyma nick. Inte ens till offentliga med privata inställningar. Det blev jag varse när någon i tråden erbjöd det trots att jag inte kunde.
Nu påstår jag inte att hon varit notorisk otrogen, utan jag menar bara att om jag fått reda på att hon var otrogen i början av vårt förhållande, så hade inte vi varit tillsammans idag. Jag visste att hon och väninnan var hos några killkompisar då, och hon bedyrade att inget hänt. Att sen få reda på att hon ljugit långt efter, gör såklart att man börjar undra om hon talat sanning om de andra äventyren. Det senaste skedde hyfsat nyligen. Menar då den spontana övernattningen hos en kille från krogen.
Det är därför som jag nog inte kommer att kunna lita på henne fullt ut igen...
Jag tror inte det är en bra bas för ett förhållande att misstro sin partner.
Den enda som göra något åt dina tankar är du.