• Anonym (Ledsen)

Min kille runkar på unga tiktok tjejer

Har träffat en kille i 3 månader och igår hade jag inte tillgång till min telefon så jag skrillade på tiktok via hans. 

Det var fullt med dansande och halvnakna tjejer i åldern 15-20 typ, de var över hela hans foryoupage. Han hade laddat ner massa tiktok videos och sparat i album. Jag visade en av de han laddat ner och sa "vafan hon är typ 13 år!?" Då sa han "de kan man ju inte veta".
    Jag vet inte om hon var 13, svårt att bedöma ålder. Hon kan lika gärna varit 16-17 men ändå! Han berättade att han hade ett kink för unga tjejer och att att han brukade runka på unga tiktok tjejer. 
    Han är själv 34 år. 
    Jag är kär i den här människan, så kär.
    Så pass kär att jag trodde att han var "the one". Vad hade ni gjort i en sån här situation?
  • Svar på tråden Min kille runkar på unga tiktok tjejer
  • Anonym (Erfaren_man)

Han är uppenbarligen en hebefil. 

Oavsett hur kär du är så vore allt annat än att dumpa honom vansinnigt. 

• Anonym (Spring)

Jag hade lämnat honom. Han ska ju helst vara kär i dig också, speciellt såhär i början brukar man ju bara ha ögon för varandra. Han har inte det, inte för dig. Det skulle göra att jag drog öronen åt mig. 

Det är inte hett att ha sex med en man och tänka att han hade önskat att man var 14. 

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (Spring) skrev 2022-03-17 10:57:57 följande:

Jag hade lämnat honom. Han ska ju helst vara kär i dig också, speciellt såhär i början brukar man ju bara ha ögon för varandra. Han har inte det, inte för dig. Det skulle göra att jag drog öronen åt mig. 

Det är inte hett att ha sex med en man och tänka att han hade önskat att man var 14. 

Tack för svar. Han säger att han är lika kär i mig också. Allt kändes så rätt med han. Nu vet jag inte om jag överdriver?

Han hade även skrivit till tjejer innan som han hade tagit printscreen på "jag bryr mig inte så mkt om ålder så länge tjejen är utvecklad".

Jag vet inte om han vill ha en 14 åring. Kan lika gärna vara 16-17 åring. 
  • SaraL77

Usch vad äckligt. Du begår ett stort misstag om du förrätter träffa honom. Han kommer förr eller senare att hamna på dumpen.se

• Anonym (Ledsen)
    SaraL77 skrev 2022-03-17 11:05:41 följande:

Usch vad äckligt. Du begår ett stort misstag om du förrätter träffa honom. Han kommer förr eller senare att hamna på dumpen.se

Tack för svar. Jag tror inte han skulle vara otrogen. 
    Det är endast min bedömning att de var runt 13-20 kanske. Men de är svårt att bedöma ålder, de kan ha varit något äldre. Fast de kanske inte gör någon skillnad...
  • Anonym (Varför)

Varför ska vissa tjejer ha ett behov av att ligga där halvnaken på golvet med en skylt där hon gör vissa saker beroende av vilken gåva man köper till henne på tiktok. Vi måste införa sexlag där man förbjuder tjejer att sälja sexuella tjänster på nätet. Onlyfan är ett bra exempel också. 

• Anonym (Spring)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-03-17 11:04:52 följande:
    Tack för svar. Han säger att han är lika kär i mig också. Allt kändes så rätt med han. Nu vet jag inte om jag överdriver?

Han hade även skrivit till tjejer innan som han hade tagit printscreen på "jag bryr mig inte så mkt om ålder så länge tjejen är utvecklad".

Jag vet inte om han vill ha en 14 åring. Kan lika gärna vara 16-17 åring. 
    Där är man ju olika, men för mig personligen skulle jag inte bli gladare om han ville att jag skulle vara 17 - såvida jag inte var 17, förstås. 

Han skriver till andra tjejer, han runkar till andra tjejer, han fantiserar om andra tjejer osv. Poängen är att det inte är du. Det är någon annan han vill ha. Han vill säkert ha dig också, men inte bara. Det skulle vara avtändande för mig. Men som sagt, vi är alla olika. 
  • Anonym (Anna)

Otroligt stor varningsklocka som ringer här. Vad bra att du upptäckte det tre månader in så att du kan bryta. Fö bryta bör du, för din egen skull. Tre månader in i förhållandet så borde han vara besatt av dig och runka till dig. Ni är ju nykära. Att han istället kollar in tonåringar på Tiktok och runkar till dom visar att han har någon sorts böjelse. Och du kommer inte att leva upp till den, om du inte är tonåring. Hur gammal är du? Snubben är nästan medelålders och runkar till 13-åringar, extremt ofräscht. Det finns många fina män därute som uppskattar jämngamla kvinnor, dom är i majoritet skulle jag säga även om många såklart kollar på porr med 20-åringar ibland. Men den här killen låter ju som om han är hebefil. Och vilken kvinna vill frivilligt dela liv med en sån? Varje ålderstecken kommer ju att leda till att han blir mer avtänd. 

• Anonym (Ledsen)

Tack för alla svar

Jag är själv 27 år. Men ser otroligt ung ut, många tror att jag är i övre tonåren av någon anledning. 
    Mitt ex höll också på med dessa teens, hur kan jag hitta 2 exakt samma killar? Är jag någon slags pedofil magnet!? 
    Jag vet verkligen inte vad jag ska göra eller om jag överdriver. Mitt ex sa alltid att alla killar runkar till teens, och nu börjar jag tro på han. 
    Jag var så kär i den här nya killen, mitt hjärta gör så ont????

• Anonym (Usch)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-03-17 11:33:12 följande:

Tack för alla svar

Jag är själv 27 år. Men ser otroligt ung ut, många tror att jag är i övre tonåren av någon anledning. 
    Mitt ex höll också på med dessa teens, hur kan jag hitta 2 exakt samma killar? Är jag någon slags pedofil magnet!? 
    Jag vet verkligen inte vad jag ska göra eller om jag överdriver. Mitt ex sa alltid att alla killar runkar till teens, och nu börjar jag tro på han. 
    Jag var så kär i den här nya killen, mitt hjärta gör så ont????

Ja det är du antagligen eftersom du säger att du ser väldigt ung ut.

Hade dumpat direkt. Total dealbreaker. Fyfan vad vidrigt och patetiskt. Spelar ingen roll hur kär jag hade varit, detta är ett big no.
Svar på tråden Min kille runkar på unga tiktok tjejer