Min kille runkar på unga tiktok tjejer
Har träffat en kille i 3 månader och igår hade jag inte tillgång till min telefon så jag skrillade på tiktok via hans.
Har träffat en kille i 3 månader och igår hade jag inte tillgång till min telefon så jag skrillade på tiktok via hans.
Han är uppenbarligen en hebefil.
Oavsett hur kär du är så vore allt annat än att dumpa honom vansinnigt.
Jag hade lämnat honom. Han ska ju helst vara kär i dig också, speciellt såhär i början brukar man ju bara ha ögon för varandra. Han har inte det, inte för dig. Det skulle göra att jag drog öronen åt mig.
Det är inte hett att ha sex med en man och tänka att han hade önskat att man var 14.
Jag hade lämnat honom. Han ska ju helst vara kär i dig också, speciellt såhär i början brukar man ju bara ha ögon för varandra. Han har inte det, inte för dig. Det skulle göra att jag drog öronen åt mig.
Det är inte hett att ha sex med en man och tänka att han hade önskat att man var 14.
Usch vad äckligt. Du begår ett stort misstag om du förrätter träffa honom. Han kommer förr eller senare att hamna på dumpen.se
Usch vad äckligt. Du begår ett stort misstag om du förrätter träffa honom. Han kommer förr eller senare att hamna på dumpen.se
Varför ska vissa tjejer ha ett behov av att ligga där halvnaken på golvet med en skylt där hon gör vissa saker beroende av vilken gåva man köper till henne på tiktok. Vi måste införa sexlag där man förbjuder tjejer att sälja sexuella tjänster på nätet. Onlyfan är ett bra exempel också.
Otroligt stor varningsklocka som ringer här. Vad bra att du upptäckte det tre månader in så att du kan bryta. Fö bryta bör du, för din egen skull. Tre månader in i förhållandet så borde han vara besatt av dig och runka till dig. Ni är ju nykära. Att han istället kollar in tonåringar på Tiktok och runkar till dom visar att han har någon sorts böjelse. Och du kommer inte att leva upp till den, om du inte är tonåring. Hur gammal är du? Snubben är nästan medelålders och runkar till 13-åringar, extremt ofräscht. Det finns många fina män därute som uppskattar jämngamla kvinnor, dom är i majoritet skulle jag säga även om många såklart kollar på porr med 20-åringar ibland. Men den här killen låter ju som om han är hebefil. Och vilken kvinna vill frivilligt dela liv med en sån? Varje ålderstecken kommer ju att leda till att han blir mer avtänd.
Tack för alla svar
Jag är själv 27 år. Men ser otroligt ung ut, många tror att jag är i övre tonåren av någon anledning.
Mitt ex höll också på med dessa teens, hur kan jag hitta 2 exakt samma killar? Är jag någon slags pedofil magnet!?
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra eller om jag överdriver. Mitt ex sa alltid att alla killar runkar till teens, och nu börjar jag tro på han.
Jag var så kär i den här nya killen, mitt hjärta gör så ont????
Tack för alla svar
Jag är själv 27 år. Men ser otroligt ung ut, många tror att jag är i övre tonåren av någon anledning.
Mitt ex höll också på med dessa teens, hur kan jag hitta 2 exakt samma killar? Är jag någon slags pedofil magnet!?
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra eller om jag överdriver. Mitt ex sa alltid att alla killar runkar till teens, och nu börjar jag tro på han.
Jag var så kär i den här nya killen, mitt hjärta gör så ont????