• Anonym (Orkar inte)

Vet inte vad jag ska göra

Jag sprack väldigt mycket vid min förlossning. Min man tjatar ständigt om sex, vi har försökt ha sex med det gör för ont fortfarande. Men han tjatar och är frustrerad, jag vet inte vad jag ska göra? Orkar inte höra hans tjat mer?

• Svar på tråden Vet inte vad jag ska göra
  • Ocdmänniska

Säg åt att vill han verkligen ha sex med någon som inte vill och plus har nyss fött ett barn och har ont? 

Ställ frågan så så kanske han fattar hur dum i huvudet han är. 
    Hade personligen lämnat han direkt 

• Anonym (Orkar inte)
    Ocdmänniska skrev 2022-03-17 13:20:41 följande:

Säg åt att vill han verkligen ha sex med någon som inte vill och plus har nyss fött ett barn och har ont? 

Ställ frågan så så kanske han fattar hur dum i huvudet han är. 
    Hade personligen lämnat han direkt 

Födde för 6 månader sen och han tycker att jag borde ha läkt vid det här laget. Men det gör fortfarande ont för mig 
  • Anonym (Njuta)

Finns det någon sex som du njuter av i läget som är? Onanerar du på något sätt som fungerar som du kan lära honom o att ni kan ha smeksex eller oralsex ist? 

Om du har lust och kan njuta på något sätt skulle jag försöka jobba på det men om det handlar om att han påriktigt vill använda din kropp mot din vilja trots att du har ont för att "buhu, blueballs osv" så hade jag lämnat. Har han något fokus på dig i sitt resonemang eller är det bara hans kåthet som räknas?

Kanske ni kan ta upp det hos bvc så han får lite perspektiv utifrån hur läkning kan fungera osv?

• Anonym (Orkar inte)
    Anonym (Njuta) skrev 2022-03-17 13:29:51 följande:

Finns det någon sex som du njuter av i läget som är? Onanerar du på något sätt som fungerar som du kan lära honom o att ni kan ha smeksex eller oralsex ist? 

Om du har lust och kan njuta på något sätt skulle jag försöka jobba på det men om det handlar om att han påriktigt vill använda din kropp mot din vilja trots att du har ont för att "buhu, blueballs osv" så hade jag lämnat. Har han något fokus på dig i sitt resonemang eller är det bara hans kåthet som räknas?

Kanske ni kan ta upp det hos bvc så han får lite perspektiv utifrån hur läkning kan fungera osv?

Nej jag har aldrig njutit av sex, kanske låter konstigt. Jag har inte onanerat på 20 års tid typ. Jag kan runka av honom om det är det du tänker att jag bör göra? Jag är bara så trött nu och har ju barnet att tänka på med. 

ja sex kan jag inte ha då det som sagt gör jätteont, men han kanske nöjer sig med att jag runkar av honom. inte tänkt på det, tack! 

• Ocdmänniska

Går inte att citera.

Även om det var sex månader sen så borde han lyssna på dig när du säger att du inte är läkt än. Han är en o empatisk skit

• Anonym (Orkar inte)
    Ocdmänniska skrev 2022-03-17 13:35:28 följande:

Går inte att citera.

Även om det var sex månader sen så borde han lyssna på dig när du säger att du inte är läkt än. Han är en o empatisk skit

Ja jag ska testa att runka av honom och se om han låter bli att tjata sen 
  • Anonym (Mvc)

Gå till mvc och kolla läkningen för din egen skull. Sen kanske ni kan göra annat än penetrerande sex? Hur ofta hade ni sex innan graviditeten? 

• Anonym (Hm..)
    Anonym (Orkar inte) skrev 2022-03-17 13:23:28 följande:
    Födde för 6 månader sen och han tycker att jag borde ha läkt vid det här laget. Men det gör fortfarande ont för mig 
    Oj, 6 månader? Du borde kolla upp det. Och självklart ska du inte ha sex som gör ont men du får väl förstå honom också.. är man i ett förhållande så förväntar man sig att sexlivet ska fungera och har du inte försökt göra något åt det på 6 månader så förstår man frustrationen.
  • Anonym (Orkar inte)
    Anonym (Mvc) skrev 2022-03-17 14:04:07 följande:

Gå till mvc och kolla läkningen för din egen skull. Sen kanske ni kan göra annat än penetrerande sex? Hur ofta hade ni sex innan graviditeten? 

Ja jag har tid på mvc nästa vecka då jag sprack mycket. Jag ska ta och runka av honom enligt tips från tidigare inlägg i tråden. Vi hade sex nån gång varje vecka 
  • Anonym (Orkar inte)

Går inte citera. Men anonym hm, ja jag ska testa runka av min man och se om han nöjer sig med det. 

Svar på tråden Vet inte vad jag ska göra