• Nandez

Robinson 2022

I kväll startar Robinson, hoppas på en bra och underhållande säsong

• Svar på tråden Robinson 2022
  • molly50
    Nandez skrev 2022-05-03 21:26:11 följande:
    Undrar hur det ska sluta

Det finns ju risk för att Matias väljer att lämna Robinson för att han inte orkar.
    Men det är ju sorgligt,i så fall.
    Det är inte han som borde lämna.

• Beccus
    molly50 skrev 2022-05-04 09:31:31 följande:

Det finns ju risk för att Matias väljer att lämna Robinson för att han inte orkar.
    Men det är ju sorgligt,i så fall.
    Det är inte han som borde lämna.

Håller med. Hayes höjer rösten väldigt fort, han låter aggressiv och dessutom hotat med att göra illa Mattias. Jag förstår att Mattias är rädd, det hade jag med varit. 
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-05-03 21:58:54 följande:
    Förstod nästan att du inte tittar förrän på söndag. Jag klara inte av att vänta så länge Obestämd allt för spännande.
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-05-03 22:01:22 följande:
    Ja det undrade jag också. Hur tänker Tommi då han själv sa att lag Öst skulle hålla om varann.....
    Vissa människor beter sig verkligen konstigt....Ja Peter måste få äta upp sig så jag kan tävla mot honom. Djävligt dumt.
    Jag håller med dig
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-05-03 22:02:12 följande:
    Eller hur...Peter är starkast i lag Nord så han behöver inte äta upp sig.
    Nej, han behöver inte äta upp sig
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-05-03 22:03:56 följande:
    Jag tror att Angela är avundsjuk på Linn Glad
    Så kan det vara
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-05-03 22:05:32 följande:
    Han verkar vara en obehaglig människa mot andra, men anser sig själv som en snäll fåraherde som inte gör en fluga förnär. Demon
    Ja, han är obehaglig
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-05-03 22:07:18 följande:
    Det som jag anser vara sjukt är att Anders inte diskar Heys för hans beteende har gått för långt. 
    Anders borde ha reagerat starkare 
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-05-03 22:10:50 följande:
    Tror att Mattias kommer att lämna Robinson....Och i så fall förstår jag Mattias för jag skulle inte stanna en enda dag med en sån översittare som Heys är. Jag skulle må så psykiskt illa att jag inte en skulle våga sova i samma område. Det är så fel av tv-teamet och Anders att Heys inte diskas.
    Tyvärr så blir det nog så
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-05-03 22:13:51 följande:
    Jag fortsätter med att säga att jag säger från det jag sett på tv inte för att Mattias gör si eller så eller eller att Heys gör det....Bara av att jag sett det jag sett får mig att må dåligt som tv tittare.
    Samma här
Svar på tråden Robinson 2022