• Nandez

Robinson 2022

I kväll startar Robinson, hoppas på en bra och underhållande säsong

• Svar på tråden Robinson 2022
  • Beccus
    Nandez skrev 2022-05-09 20:04:04 följande:

Undrar vad som händer nästa gång?

Min tanke är att dom lyckats fuska med nåt eller smuggla mat, men ska bli spännande att se vad som händer
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-05-09 20:07:40 följande:
    Ja,det blir spännande.
    Japp
  • Nandez
    Beccus skrev 2022-05-09 20:14:48 följande:
    Min tanke är att dom lyckats fuska med nåt eller smuggla mat, men ska bli spännande att se vad som händer
    Så kan det mycket väl vara
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-09 19:36:20 följande:
    Jösses Tommie
    Alltså denna Tommie verkar vara en vilde på tävlingarna.
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-05-09 20:14:48 följande:
    Om de skulle vara så att någon har smugglat mat eller nått i den stilen tycker jag att det är alls inte lika hemskt som när Heys får hota rent ut utan att han måste lämna....Heys har sagt redan från början att han inte vill ha revans utan att han är med för att HÄMNAS.....Bara det ordet får en att rysa. Usch så less jag är att inget görs.
  • Beccus
    Johannus skrev 2022-05-09 21:53:55 följande:
    Om de skulle vara så att någon har smugglat mat eller nått i den stilen tycker jag att det är alls inte lika hemskt som när Heys får hota rent ut utan att han måste lämna....Heys har sagt redan från början att han inte vill ha revans utan att han är med för att HÄMNAS.....Bara det ordet får en att rysa. Usch så less jag är att inget görs.
    Det heys har gjort är mycket värre än att smuggla mat. Men vi får se ikväll vad som händer 
  • Lodjursungen
    Nandez skrev 2022-05-09 18:51:42 följande:
    Mycket om Robinson i detta inlägg
    Mycket från just DIG tänkte jag mest på
  • Nandez
    Lodjursungen skrev 2022-05-10 15:29:15 följande:
    Mycket från just DIG tänkte jag mest på
    Två inlägg och inget handlar om Robins0n
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-05-09 21:50:29 följande:
    Alltså denna Tommie verkar vara en vilde på tävlingarna.
    Ja, verkligen
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-05-09 21:53:55 följande:
    Det kan kanske vara något värre
Svar på tråden Robinson 2022