Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2022

Tycker att Sandra är dryg

• Nandez
    Johannus skrev 2022-03-31 21:48:35 följande:
    Jag håller med dig att Sandra är dryg. Hon tar åt sig även äran när laget vinner.
    Ja, det gör hon
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-03-31 21:51:19 följande:
    Ja det undrar man, sen undrar jag även på vad som sas på gränslandet i kväll....Kan nog vara 2- +2 ....säger inget mer om det om det finns några som inte tittat på gränslandet ännu.
    Toppen
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-03-31 21:53:01 följande:
    Jag fattar inte att Lag Nord inte tar sig an Joel mer....Han blev utstött när dom tävlade. Tycker synd om killen. Han kommer nog också packa och dra från Robinson.
    Hoppas att han kommer in i gruppen
  • Nandez
    nomina skrev 2022-03-31 23:37:19 följande:
    Jag har sett o förstår vad du menar, tror också att det kan stämma. 
    Vi får se vad som händer. 
    Men tidigare har ju även deltagarna som blivit utröstade hamnat i gränslandet men så blev det ju inte för kvinnan i lag syd. Konstigt.
    Mycket nytt i Robinson!
    Ja, mycket nytt är det
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-03-31 23:59:53 följande:
    Vad kul att du förstod min kryptiska beskrivning Glad

Tror att när Eva åkte ut i första Örådet så var det fullt på Gränslandet därför åkte hon ut helt. Nu kommer det vara 2 kvar och dem ska alltid vara 4 för att kunna tävla mot varann. Sen i slutet så är det det två sista som kommer tillbaka till Robinson....Nåt sånt tänker jag.

Men sen är det tidigt i programmet som En lämnat Lag Syd  och en som lämnat Lag Nord. 2 som är på sjukhus så sammanlagt så är 4 personer ute tidigt om nu tjejerna måste lämna. Vi får se vad som händer.
    Så kan det vara
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-04-01 09:50:39 följande:
    Har missat gårdagens avsnitt,men får försöka titta idag.
    Om veckoarkivet på tv:n vill vara med mig idag. Det vile det inte igår. 
    Håller tummarna
  • Nandez
    Beccus skrev 2022-04-01 12:05:51 följande:
    Han verkar vara väldigt utstött, trist när när det blir så. Han verkar vara en lugn och trevligt kille.
    Gillar också honom
Svar på tråden Robinson 2022